Gruparea catalană menţionează că la plecarea majorităţii fanilor, reprezentanţii aeroportului nu au oferit serviciile minime pentru un aeroport. „Lipsa serviciilor a afectat inclusiv persoane cu handicap. Astfel, între orele 01.00 şi 05.00 dimineaţa, peste 5.000 de suporteri care urmau să fie transportaţi de la terminalul respectiv din aeroportul din Schoenefeld la aeroporturile din Barcelona, Girona şi Madrid, au avut probleme mari. Între altele, trebuie semnalate întârzierile semnificative cauzate de faptul că reprezentanţii aeroportului au oferit doar patru vehicule pentru deplasarea suporterilor la avioane, o cifră însuficientă pentru atât de mulţi călători”, se arată în comunicatul FC Barcelona.
Clubul a acuzat şi faptul că la Exhibition Center în aeroportul din Schoenefeld, unde se aflau fanii, nu funcţiona sistemul de sonorizare. De asemenea, FC Barcelona a subliniat faptul că totul, inclusiv apa, era foarte scump în aeroport.
„În special este de criticat faptul că personalul de la agenţia oficială de transport a clubului nu a putut nicio clipă să contacteze vreun responsabil al aeroportului sau un oficial al UEFA la terminal, pentru a transmite plângerile şi pentru ca problemele să fie rezolvate”, adaugă sursa citată.
Formaţia FC Barcelona a câştigat Liga Campionilor pentru a cincea oară în istorie, după ce a învins, sâmbătă, la Berlin, cu scorul de 3-1 (1-0), echipa Juventus Torino, în finala competiţiei.