- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ferrari şi-a prezentat noul monopost pentru Formula I
Scuderia Ferrari a prezentat, luni dimineaţă, pe site-ul oficial, monopostul cu care va concura în sezonul 2009 al Formulei 1, care a fost denumit F60 cu referire la numărul de Campionate Mondiale disputate de echipa italiană.
Ferrari şi-a prezentat monopostul pentru sezonul 2009 al Formulei 1 (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Scuderia italiană a precizat că noua maşină a fost elaborată ţinând cont de noile reguli impuse de Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA), referitor la reducere costurilor şi creşterea spectaculozităţii în F1.
În ceea ce priveşte aerodinamica, ce a avut o mare importanţă în ultimii ani şi care au făcut maşinile foarte instabile, au fost făcut unele modificări de grupul de lucru asamblat de către FIA, denumit OWG (Overtaking Working Groupe).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
De asemenea, aripa faţă, cu un profil similar central pentru toate maşinile, s-a dezvoltat în principal în părţi şi are o mai mare amploare ca la monopostul anterior. În timp ce, aripa spate este mai înaltă şi mai strânsă.
Sistemul de suspensie şi designul maşinii au fost, de asemenea, revizuite pentru o distribuire mai bună de greutăţii, precum şi pentru a lua în considerare două schimbări majore: utilizarea Kers (sistem de recuperare a energie cinetice) şi cauciucurile slick.
Kers-ul ar trebui să recupereze energia stocată în timpul frânărilor şi să o transforme în cai putere suplimentari. Anvelopele slick ar prebui să înlesnească depăşirile.
În ceea ce priveşte motorul, el rămâne longitudinal şi îşi păsterează puterea. Viteza maximă este de 18.000 rotaţii/minut, iar obiectivul de kilometraj pentru un motor este de aproximativ 2.500 km.
Primele teste ale noului monopost Ferrari ar trebui să fie efectuate de pilotul brazilian Felipe Massa, luni după-amiază, pe cicuitul de la Mugello.
Sezonul 2009 al Formulei 1 va debuta la 29 martie cu Marele Premiu al Australiei de la Melbourne.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO