Florin Talpan, juristul CSA, despre cum a ajuns să valoreze marca ”Steaua” 57 de milioane de euro

Florin Talpan, juristul Clubului Sportiv Steaua Bucureşti, a explicat, miercuri, 24 februarie, cum s-a făcut evaluarea prin care marca Steaua valoarează 57,3 milioane de euro

Urmărește
1360 afișări
Imaginea articolului Florin Talpan, juristul CSA, despre cum a ajuns să valoreze marca ”Steaua” 57 de milioane de euro

Florin Talpan, juristul CSA, despre cum a ajuns să valoreze marca ”Steaua” 57 de milioane de euro (Imagine: Bogdan Iordache/ Mediafax Foto)

Reprezentantul CS Steaua a spus că actuala echipă de fotbal nu a pierdut doar sigla, ci şi marca şi a oferit şi detalii în acest sens.

”Evaluatorul ANEVAR a fost selectat în urma unei proceduri de achiziţie publică, la care au participat trei ofertanţi. Au fost mai multe contestaţii, care au fost respinse în timp. De aceea, procedura de evaluare a durat atât de mult. Evaluarea brandului Steaua s-a făcut la standardele internaţionale 4S pentru activele necorporale. S-au folosit criterii obiective, indicatorii financiari din ultimii ani ai CS Steaua Bucureşti, precum şi cele 17.416 medalii, cupe şi campionate câştigate la toate competiţiile la care au participat sportivii Stelei, inclusiv performanţele din fotbal, în frunte cu Cupa Campionilor Europeni şi Supercupa Europei. Altfel spus, evaluarea a ţinut cont şi de activitatea echipei de fotbal din perioada în care aceasta a aparţinut CS Steaua, adică până în 2004”, a spus Talpan pentru Digi Sport.

Florin Talpan a mai precizat că în evaluare nu s-a ţinut cont de activitatea echipei din perioada 2004-2014. ”Această perioadă nu a fost luată în calcul. S-a ţinut cont de rezultatele înregistrate de celelate secţii, sunt 27, până în 2014, dar actuala echipă de fotbal nu. Raportul final nu a avut scop evaluarea drepturilor imobile, adică fără stadion, clădiri, birouri, doar marca!”, a mai spus oficialul CS Steaua.

Juristul a mai precizat că vrea să înlăture orice confuzie şi a explicat ce înseamnă marca Steaua, dar şi că, în viitorul apropiat, se va fixa şi suma pe care o vor cere actualei echipe pentru a folosi marca Steaua.

”Pentru a înlătura orice confuzie, trebuie să precizez că brandul Steaua Bucureşti nu se rezumă doar la o siglă, ci reprezintă notorietatea acestui club în lume din 1947 şi până în prezent. Acest evaluator Anevar a răspuns deocamdată la primul obiectiv, dar vor mai urma alte două rapoarte. Primul va fi legat de valoarea prejudiciului pentru folosirea neautorizată a brandului Steaua în aceşti ultimi 10 ani iar al doilea va fi legat de taxa de licenţă pentru activitatea fotbalistică. În urma acestor noi rapoarte se va stabili un preţ”, a mai spus Talpan la Digi Sport.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici