Formula 1 promovează o campanie pentru reducerea poluării

Piloţii din Formula 1 s-au reunit miercuri la Tokyo, înaintea Marelui Premiu al Japoniei, din acest weekend, pentru a promova campania "Faceţi maşinile mai puţin poluante", lansată în iunie de Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA).

Urmărește
27 afișări
Imaginea articolului Formula 1 promovează o campanie pentru reducerea poluării

Formula 1 promovează o campanie pentru reducerea poluării

Două provocări majore aşteaptă lumea Formulei 1 în următorii ani, reducerea costurilor şi încercarea de a face maşinile mai puţin poluante.

Pentru Marele Premiu al Japoniei, care va avea loc începând de vineri la poalele Muntelui Fiji, producătorul Bridgestone a pregătit pneuri speciale, vopsite cu linii verzi. Această iniţiativă vrea să arate că lumea Formulei 1 este preocupată de ecologie şi susţine campania FIA.

Această campanie, lansată pe 5 iunie, de Ziua Internaţională a Mediului, este destinată reducerii impactului poluării automobilelor. "FIA vrea să se asigure că investiţiile viitoare în domeniul motorsportului vor servi în egală măsură şi dezvoltării tehnologiilor în beneficiul publicului larg", a spus Max Mosley, preşedintele FIA.

Formula 1 va trece la un nou nivel în acest domeniu din sezonul viitor, atunci când este prevăzută introducerea unui sistem de recuperare a energie de frânare (numit "Kers"), energie ce va putea fi folosită apoi la accelerare.

Aceasta tehnologie, care permite economisirea de benzină, ar trebui să fie aplicată şi la maşinile din Campionatul Mondial de turisme.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici