Prima pagină » Sport » FRF: La meciul România – Andorra, copiii nu vor fi expuşi reclamelor la pariuri sportive

FRF: La meciul România – Andorra, copiii nu vor fi expuşi reclamelor la pariuri sportive

Federaţia Română de Fotbal şi Casa Pariurilor au luat în discuţie încă de la anunţarea sancţiunilor UEFA din data de 20 septembrie posibilitatea de a nu mai rula anunţuri promoţionale ale sponsorului oficial al Naţionalei pe Arena Naţională, la partida România – Andorra.
FRF: La meciul România – Andorra, copiii nu vor fi expuşi reclamelor la pariuri sportive
Gabriel Pecheanu
06 oct. 2023, 14:43, Sport

„Discuţia a intervenit ca urmare firească a faptului că pe stadion vor fi admişi doar copii sub 14 ani. Partenerul Casa Pariurilor, care este un promotor al jocului responsabil, a înţeles situaţia specială în care se desfăşoară acest meci şi a renunţat la expunerea publicitară de care ar fi beneficiat ca sponsor oficial al echipei naţionale a României. Astfel, s-a luat decizia ca, la acest meci, copiii să nu fie expuşi reclamelor la pariuri sportive. În programul de publicitate digitală, ce se derulează pe ecrane LED, mesajele Casei Pariurilor vor fi înlocuite cu promovarea parteneriatelor de responsabilitate socială pe care FRF le susţine”, potrivit unui comunicat de presă.

FRF „doreşte să mulţumească partenerului Casa Pariurilor pentru înţelegerea acestei situaţii şi apreciază solicitudinea cu care a suspendat termenii contractului de sponsorizare”.

„Protejarea copiilor este o prioritate, după cum demonstrează partenerul nostru şi în activitatea curentă. Casa Pariurilor promovează jocul responsabil prin campanii specifice şi acesta este una dintre componentele care au stat la baza parteneriatului nostru. Casa Pariurilor are şi o secţiune specială pe website-ul propriu denumită şi este printre primele companii din industria betting-ului din România care a renunţat la expunerea stradală a mesajelor de promovare a produselor sale. <”Casa Pariurilor va susţine pe mai departe Echipa Naţională de seniori şi loturile Under 21 şi Under 20 în drumul lor spre atingerea obiectivelor propuse, într-un parteneriat care îmbină sportul şi jocul responsabil> este mesajul partenerului FRF”, se menţionează în finalul comunicatului.