- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (06.06.2024, 23:37)
- Rafael Hekman
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Hamilton nu este convins de noile reguli ale Formulei 1 pentru 2026
Lewis Hamilton a pus sub semnul întrebării dacă noile reguli ale Formulei 1 sunt 1 direcţia corectă", dar a declarat că noile motoare reprezintă un „pas îndrăzneţ". FIA a dezvăluit planurile ca maşinile să fie mai mici, mai agile şi mai ecologice începând din 2026.
Urmărește
702 afișări
Hamilton nu este convins de noile reguli ale Formulei 1 pentru 2026
Maşinile vor fi cu 30 kg mai uşoare, cu 10 cm mai înguste şi vor avea motoare care vor fi împărţite în proporţie de aproape 50-50 între energia electrică şi cea cu combustie internă şi vor folosi combustibili complet sustenabili.
Hamilton, care a cerut anterior ca maşinile să fie mai uşoare, a declarat citat de BBC Sport: „Sunt doar 30 kg, deci se merge în direcţia bună, dar sunt încă grele.
„Am vorbit cu câţiva piloţi care au condus-o pe simulator - eu nu am făcut-o - şi au spus că este destul de lentă, aşa că vom vedea dacă este direcţia corectă sau nu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
Trupele germane trebuie să fie „apte” pentru război dacă Putin atacă, afirmă Boris Pistorius. Ministrul spune că Berlinul trebuie să aloce mai mulţi bani pentru apărare
-
Dinamo-Rapid, un derby clasic al fotbalului românesc, duminică, în etapa a 21-a Superligii / Anii 60 au oferit confruntări memorabile între cele două echipe
„Dar în ceea ce priveşte sustenabilitatea, în special pe partea de grup motopropulsor, este un pas cu adevărat îndrăzneţ şi merge în direcţia corectă.
„Trebuie doar să ne asigurăm că maşinile sunt eficiente, rapide şi un pas înainte şi că de fapt cursele sunt îmbunătăţite."
FIA a descris conceptul care stă la baza regulilor din 2026 ca fiind o „maşină agilă".
Aerodinamica activă va fi folosită pentru a optimiza utilizarea noilor motoare.
Maşinile vor avea aripi faţă şi spate care se vor deschide pe liniile drepte pentru a reduce rezistenţa la înaintare şi a creşte viteza, dar apoi se vor închide pentru a creşte forţa de apăsare pentru performanţe în viraje.
Iar depăşirea va fi facilitată de un sistem de creştere a puterii pentru o maşină care urmează o alta.
Acest sistem va înlocui actualul sistem DRS (sistem de reducere a rezistenţei la înaintare), care ajută la depăşire.
Noile motoare hibride, care triplează cantitatea de energie electrică utilizată, au atras doi noi producători în F1, Audi şi Ford, şi au convins Honda să revină asupra deciziei sale de a renunţa la acest sport.
Alături de Mercedes, Ferrari şi Renault, precum şi de noua companie Red Bull Powertrains, cu care Ford îşi uneşte forţele, în 2026 vor exista în total şase producători de motoare în F1.
Preşedintele FIA, Mohammed Ben Sulayem, a declarat: „Caracteristicile cheie ale regulamentelor din 2026 sunt tehnologia avansată şi sustenabilă şi siguranţa.
„Scopul nostru, împreună cu F1, a fost să producem o maşină potrivită pentru viitorul categoriei de elită a sportului. Credem că ne-am atins acest obiectiv."
Regulile fac parte din angajamentul F1 de a deveni o maşină cu zero emisii nete de carbon până în 2030.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Care sunt cele 16 povești care influențează fizica și astronomia în 2024
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Moment istoric pentru NASA: Sonda Parker va ajunge la o distanță record de 6,2 milioane kilometri, chiar în Ajunul Crăciunului
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe