- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (04.01.2021, 11:51)
- Rafael Hekman
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mani Gyenes are şanse la podium la Malle Moto, cea mai dură probă a motocicliştilor la Raliul Dakar
- Emanuel Gyenes este singurul motociclist român care a participat în ultimii ani la Raliul Dakar.
- El concurează cu şanse la podium la categoria „Malle Moto”, unde nu beneficiază de nici un fel de asistenţă tehnică sau personală.
Urmărește
133 afișări
FOTO: Facebook Emanuel Gyenes
Emanuel Gyenes a ajuns în 2021 la cea de 11 participare, fapt care, conform uzanţelor, i-a adus titlul de Legendă Dakar Rally. Cea mai bună clasare a lui Mani la general a fost locul 14 în 2016, el fiind nevoit şi să abandoneze de două ori (2009 şi 2019).
De-a lungul participărilor Gyenes a câştigat de două ori la clasa „Marathon” (2011şi 2015). Cel mai bun rezultat l-a avut însă în 2020, când a câştigat clasa „Malle Moto Original by Motul”, o categorie dedicată ryderilor care nu beneficiază de asistenţă tehnică.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
În 2021 Mani concurează din nou la aceeaşi categorie, însă puţini sunt cei care ştiu ce presupune cu adevărat să iei startul la „Malle Moto” şi de ce performanţa românului este una specială. Despre sportivii care concurează la această categorie trebuie spus că se confruntă cu aceleaşi provocări şi obstacole ca toţi ceilalţi participanţi, doar că ei o fac complet singuri. Fără nici un fel de ajutor sau asistenţă. De nici un fel.
Fără asistenţă personală, fără echipaj de asistenţă tehnică pe traseu, fără motocicletă de rezervă. Sunt singuri cu motocicleta lor, cu device-urile care îi ajută la navigaţie şi cu o cutie metalică cu echipamentul de rezervă şi piese de schimb esenţiale. Oficialii de cursă transportă aceste cutii la fiecare punct intermediar de odihnă, astfel încât concurentul să poată să îşi repare sau întreţine motocicleta după încheierea fiecărei etape.
Astfel, după minimum 8-10 ore de cursă în fiecare zi, uneori chiar şi mai mult, concurenţii de la Malle Moto, odată ajunşi la punctul final al zilei, se hrănesc, după care îşi verifică motocicleta. O pregătesc pentru ziua următoare sau o repară singuri dacă e necesar şi posibil cu resursele avute la dispoziţie. Apoi îşi revizuiesc traseul şi harta pentru etapa următoare şi îşi montează cortul, acolo unde nu au locuri de odihnă pregătite de organizatori.
Din cauza acestor provocări suplimentare, un concurent la categoria Malle Moto ajunge să se odihnească în medie maximum 6 ore zilnic. Ca urmare, această categorie „Malle Moto” este practic cea mai dură şi solicitantă probă a clasei moto.
Mani Gyenes porneşte însă cu şanse mari de a se clasa din nou pe podium, el ocupând prima poziţie după prologul raliului şi după prima etapă.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe