Suplimentul este disponibil împreună cu ediţia de vineri a ziarului.
Pentru acelaşi supliment, ProSport a realizat un interviu inedit cu doi suporteri împătimiţi ai echipelor Steaua şi Universitatea Craiova, şi anume Şerban Huidu, respectiv Mihai Găinuşă.
"Liga I din România este un fel de OTV al ligilor din Europa. E un fel de «Dan Diaconescu Direct», dar înregistrat, pentru că se ştie placa dinainte", a declarat Găinuşă în interviul acordat ziarului ProSport.
Şerban Huidu este încrezător că Universitatea Craiova va câştiga următorul titlu, în timp ce colegul său Găinuşă nu se arată foarte optimist: "Trebuie întrebat Mitică Dragomir. Cine o să dea banul mai gros ăla o să câştige. În niciun caz Unirea Urziceni. S-au prins ăştia cum stă treaba cu ei şi îi vor faulta dur".
ProSport a fost lansat de Grupul MediaPro în iulie 1997. A fost vândut grupului de presă Ringier România în ianuarie 2003, reintrând în portofoliul companiei de publishing a MediaPro în ianuarie 2008. ProSport este primul cotidian full color din presa românească, primul ziar cu spot TV, primul cotidian din România care a avut un tiraj de peste 100.000 de exemplare, primul ziar din România care a introdus conceptul de ziar vizual, cel mai vândut ziar de sport din România în perioada 1998 – 2008, conform BRAT (o medie de 66.780 de exemplare/ediţie).