MasterCard: Finala UEFA Champions League va avea un impact economic record de 369 milioane euro

Finala UEFA Champions League va avea un impact economic record de 369 milioane euro, cu 17,5 milioane euro mai mult faţă de nivelul de anul trecut, suma reprezentând câştigurile echipelor participante, dar şi valoarea comercială de care beneficiază Londra şi industria sportului.

Urmărește
10 afișări

Un studiu MasterCard arată că echipele Manchester United şi Barcelona concurează pentru un premiu istoric de 200 milioane euro.

Echipa câştigătoare se va bucura de 126 milioane euro, iar cea de pe locul al doilea va câştiga 73 milioane euro, sume care cuprind premiile în bani, creşterea valorii jucătorilor, aprecierea drepturilor de difuzare a meciurilor şi valoarea comercială a consolidării reputaţiei şi notorietăţii.

Raportul MasterCard Heart of Sports Commerce estimează că Londra, oraşul gazdă al finalei, va avea un câştig economic de 52 milioane euro, iar activitatea economică generată de sport în Europa va creşte cu 100 milioane euro. Totodată, interesul sud-americanilor pentru eveniment ar putea genera o creştere similară a activităţii economice şi în America Latină.

Coordonatorul studiului, Simon Chadwick, a declarat într-un comunicat că această finală va fi cea mai profitabilă din istoria Champions League.

Oraşul clubului învingător ar putea câştiga 18 milioane euro, se estimează în raportul Mastercard, datorită creşterii turismului şi cheltuielilor pe plan local.

Finala UEFA Champions League va avea loc sâmbătă la Londra, pe stadionul Wembley.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici