- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (27.02.2013, 15:33)
- Marius Ţone
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mihai Stoica: Pentru meciul Steaua - Chelsea mai sunt doar 200 de bilete. Nu vor mai fi puse în vânzare la casele de bilete
Managerul general al FC Steaua, Mihai Stoica, a anunţat, miercuri, într-o conferinţă de presă, că pentru partida cu Chelsea de pe Arena Naţională mai sunt disponibile doar 200 de bilete, negând informaţiile conform cărora clubul mai are o rezervă de aproximativ 16.000 de tichete.
Urmărește
1672 afișări
Mihai Stoica: Pentru meciul Steaua - Chelsea mai sunt doar 200 de bilete (Imagine: Razvan Chirita/Mediafax Foto)
"Au mai rămas foarte puţine bilete cu Chelsea. Dacă noi mergeam acum şi puneam în vânzare la case 200 de bilete era nenorocire, noi periclitam integritatea corporală a celor care voiau să le achiziţioneze. Bazaconiile alea, că au rămas 16.000, 18.000 de bilete, nu ştiu cine le-a scos. Noi nu am avut nicio poziţie oficială în sensul ăsta. Nu se mai vând bilete la case deloc pentru că nu mai sunt. Mai sunt foarte puţine, de ordinul a 200 cum am spus şi chiar mă gândesc să facem cumva să le distribuim norocoşilor care vin la meciul cu Gaz Mentan Mediaş, deci 200 din 20.000 sau câţi vor veni", a spus oficialul stelist fără să precizeze numărul biletelor care au fost vândute online.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Rusia înarmează trupele nord-coreene cu arme de infanterie la frontiera cu Ucraina
-
Noi percheziţii în R. Moldova: Gruparea „ŞOR” oferă oamenilor bani pentru a-l vota pe Stoianoglo
-
Kemi Badenoch, noul lider al Partidului Conservator din Marea Britanie
-
Inundaţii în Spania. Premierul anunţă cea mai mare desfăşurare militară pe timp de pace. 211 morţi
Conducerea grupării FC Steaua a ales să vândă doar online biletele la partida cu Chelsea din prima manşă a optimilor de finală ale Ligii Europa pentru a le oferi o şansă şi suporterilor din provincie.
"Este o problemă cu care nu ne-am confruntat niciodată chiar dacă am mai jucat cu Real Madrid, Bayern Munchen sau Arsenal, interesul pentru acest meci este foarte mare. Soluţia a fost să vindem biletele online pentru a nu face discriminări. Întrucât dacă vindeam doar la casele de bilete, atunci ne adresam doar suporterilor din Bucureşti, ceea ce nu e în regulă. Eu regret un singur lucru şi anume că unii dintre suporterii care au fost la meciul cu Ajax nu au reuşit să cumpere tichete pentru cel cu Chelsea. Ei sunt marii perdanţi şi îmi cer scuze. Dar nu puteam să controlăm această situaţie. Sigur că vin unii care nu au fost până acum la meciuri şi cumpără bilete şi poate nu ar merita. Dar oamenii dau bani şi cumpără, noi nu putem să blocăm pe cineva. Mulţi au zis că ar trebui să facem o bază cu toţi steliştii, dar cum putem să facem aşa ceva? E imposibil", a adăugat Stoica.
El a explicat că site-ul care a comercializat biletele a întâmpinat probleme nu numai din cauza numărului mare de accesări simultane, ci şi din partea unui "hacker" care a făcut "flooding".
"Când a început vânzarea online au fost şi 10.000 de computere care accesau acel site simultan. Plus că, aşa cum am spus, Gigi a fost un hacker foarte... care ne-a tot întârziat. A cerut continuu informaţii... am aflat şi eu apoi că treaba asta se cheamă flooding. Ai noştri şi-au schimbat tot timpul IP-ul, dar degeaba, omul era pregătit. Cei de la serviciul ticketing sunt «most wanted» la ora asta. Toată lumea îi ceartă, îi înjură, dar ei nu au nicio vină", a menţionat oficialul FC Steaua.
Sponsorii şi partenerii clubului roş-albastru nu au primit tichete de intrare la meciul Steaua - Chelsea, susţine Mihai Stoica. "Clubul oferă sponsorilor şi partenerilor bilete? Este o tâmpenie care a apărut în presă numai ca să ne creeze nouă probleme cu sporterii. Să spună fanii că în loc să ajungă biletele la ei ajung în altă parte. Dar nu ajung nicăieri. Dacă un jucător vine şi vrea să rezerve bilete pentru familia şi prietenii lui ce facem, îl trimitem să stea la casă? E normal că unii care fac performanţe să aibă şi prioritate la cumpărarea biletelor", a afirmat Mihai Stoica.
Managerul general solicită poliţiei să intervină pentru a stopa traficul cu bilete pe piaţa neagră.
"Sunt informat că sunt multe bilete care au ajuns la speculă. Şi sunt convins că este aşa din moment ce speculanţii le prezintă direct pe site-urile de vânzări online. Ăsta este un semnal de alarmă pentru instituţiile statului care trebuie să îşi facă datoria, să intervină în forţă, iar oamenii ăştia să plătească. Nu e voie să cumperi un bilet şi să îl vinzi la suprapreţ, încalci legea. Dar nu suntem noi în măsură să anchetăm şi să cercetăm situaţia asta, ci instituţiile statului. Fac un apel faţă de suporterii Stelei să nu cumpere de la speculanţi. Să îi lase să dea sume mari şi să rămână cu biletele. Pentrun că tot cei care cumpără de la speculanţi îi ţin pe aceştia în viaţă. Noi efectiv nu putem să controlăm situaţia. Doar pentru meciul de la Londra vom putea avea un mic control pentru că vor avea prioritate suporterii care au fost la Amsterdam. Dar aici, nu putem şti cine depune solicitarea", a precizat managerul.
În opinia lui Stoica, biletele nu ar fi fost suficiente pentru meciul cu Chelsea de la Bucureşti indiferent de capacitatea stadionului. "Şi dacă aduceam Maracana aici tot ne trebuiau locuri suplimentare. Asta pentru că poate pentru prima dată după Revoluţie o echipă aşa de mare ca Chelsea întâlneşte o echipă care are şanse de calificare. Am ajuns la nivelul în care băieţii ăştia se pot bate cu orice echipă din Europa cu şanse de calificare", a afirmat Mihai Stoica.
Echipa Steaua întâlneşte la 7 martie, pe Arena Naţională din Bucureşti, formaţia Chelsea Londra, într-o partidă contând pentru prima manşă a optimilor de finală ale Ligii Europa. Returul va avea loc în 14 martie, la Londra.
Citește pe alephnews.ro: Statele Unite își întăresc prezența militară în Orientul Mijlociu. Pentagonul anunță că mai multe bombardiere și nave de război americane sunt pe drum
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Satul strămoșesc al Kamalei Harris urmărește cu mândrie alegerile SUA. Cum o numesc localnicii pe candidată
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Vedeta din România pe care puțini și-o amintesc! Mama ei e disperată: fiica a renunțat la TV și a căzut pradă substanțelor interzise
CANCAN.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe