Ministerul Tineretului şi Sportului a lansat campania media "România în mişcare"

Ministerul Tineretului şi Sportului a lansat campania "România în mişcare", care are ca protagonişti sportivi renumiţi precum Ilie Năstase, Gheorghe Hagi, Nadia Comăneci, Elisabeta Lipă, Leonard Doroftei şi Gabi Szabo.

Urmărește
3 afișări

În cadrul unei conferinţe de presă desfăşurate la Ministerul Tineretului şi Sportului, ministrul Monica Iacob-Ridzi a anunţat lansarea campaniei "România în mişcare", prin care instituţia îşi propune să stimuleze practicarea sportului de masă prin schimbarea percepţiilor părinţilor despre consecinţele practicării sportului de întreţinere.

"Obezitatea şi sedentarismul sunt două dintre problemele grave cu care se confruntă cetăţenii Uniunii Europene, probleme cauzate, în mare parte, de lipsa de mişcare şi de alimentaţia nesănătoasă. Această situaţie se va agrava în anii următori, dacă nu sunt luate măsuri rapide şi imediate. Statisticile arată că, în perioada imediat următoare, peste 20 la sută din populaţia adultă a Uniunii Europene va suferi de obezitate, ceea ce înseamnă aproximativ 150 milioane de persoane. Ceea ce este grav este faptul că obezitatea a atins, în ultimii ani, din ce în ce mai mulţi tineri, estimându-se că 15 milioane de copii şi adolescenţi suferă din cauza acestei boli, numărul lor crescând cu 400.000 anual", a declarat Monica Iacob-Ridzi.

Campania are ca protagonişti legende ale sportului româneşti, asumate ca modele pentru generaţiile viitoare şi anume Nadia Comăneci, Ilie Năstase, Ivan Patzaichin, Adrian Mutu, Leonard Doroftei, Gabi Szabo, Elisabeta Lipă şi Gheorghe Hagi. Aceştia au participat pro bono la campanie, care va fi difuzată în regim de campanie socială.

Pe toată durata campaniei, cei opt campioni ai României vor promova în toată ţara valorile sportului şi ale mişcării, în cadrul unor întreceri şi evenimente dedicate acestui proiect.

La sfârşitul conferinţei de presă, ministrul Tineretului şi Sportului, Monica Iacob-Ridzi, a fost întrebată de ziarişti dacă o va invita să se asocieze acestei campanii şi pe Ecaterina Andronescu, ministrul Educaţiei, Cercetării şi Inovării, pentru a promova sportul şi prin orele din platforma de învăţământ, pe care coordonatoarea instituţiei de educaţie vrea să le reducă.

Răspunsul Monicăi Iacob-Ridzi a fost că va încerca să iniţieze un dialog între cele două instituţii. "După ce va vedea acest spot, sperăm ca doamna ministru să-şi lase copilul să devină legendă", a răspuns ea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici