Molnar a plecat excelent în cursă. A luat startul de pe locul 33 şi a terminat prima tură pe locul 14. Românul a ajuns al şaselea, când i s-a rupt roata din spate, din cauza terenului accidentat.
Era la jumătatea traseului şi, potrivit regulamentului, intervenţiile service se pot face doar în locuri special amenajate. A pierdut mai mult de zece minute până şi-a schimbat roata şi a revenit pe traseu, iar la puţin timp a fost scos din competiţie conform regulii 80.
„S-au întâmplat mai multe accidente de felul acesta, din cauza traseului extrem de tehnic. Ghinionul a fost că roata s-a rupt departe de locul de service şi a pierdut foarte mult timp până a ajuns la noi să-i schimbăm roata”, a explicat antrenorul Răzvan Jugănaru, citat de pagina oficială a COSR.
„Când a revenit în cursă pierduse mai mult de 80 la sută din timpul celorlalţi, ceea ce însemna că risca să fie ajuns din urmă de cei care se luptau pentru primele locuri. Din acest motiv a fost scos de pe traseu – este aşa numita Regula 80”, a mai precizat tehnicianul român.
„În ciuda nefericitului incident, Ede Molnar a făcut impresie frumoasă la Paris 2024 şi se gândeşte deja să lupte pentru calificarea la următoare ediţie a Jocurilor Olimpice.”, scrie COSR.