„The Netflix Slam” marchează cea mai recentă incursiune a companiei în sporturile live, după un turneu de golf cu celebrităţi în noiembrie, la care au participat piloţi de Formula 1 şi jucători profesionişti de golf.
Streaming-ul sportiv live realizat de marile firme de tehnologie a înregistrat o creştere a audienţei în ultimii ani, iar companiile profită de această tendinţă. Amazon Prime a achiziţionat drepturile pentru Thursday Night Football, în timp ce Apple TV găzduieşte Friday Night Baseball şi Major League Soccer.
Meciul Nadal-Alcaraz, găzduit de MGM Resorts International, va avea loc la prânz în incinta Michelob ULTRA Arena de la Mandalay Bay Resort and Casino din Las Vegas. Mai mulţi jucători şi meciuri vor fi anunţaţi ulterior, a precizat Netflix într-un comunicat.
Incursiunea marilor companii de tehnologie în sporturile live a provocat companiile tradiţionale axate pe televiziune, pentru care transmisiunile sportive în direct rămân o sursă importantă de audienţe.
Netflix a sugerat că nu plănuieşte să concureze pentru drepturile sportive, şeful financiar Spencer Neumann afirmând în septembrie că este greu de văzut un randament al investiţiilor de miliarde de dolari în transmisiunile sportive în direct.
În schimb, compania plănuieşte să se concentreze pe ceea ce numeşte programarea unor emisiuni sportive tip suport – conţinut complementar, cum ar fi „Formula 1: Drive to Survive”, o serie de documentare care speră să atingă aceeaşi bază de audienţă ca şi sporturile live.
Meciul de tenis dintre Nadal şi Alcaraz va fi difuzat ca o transmisiune dublă, în engleză şi spaniolă. Biletele pentru acest eveniment încep de la 88 de dolari şi vor fi puse în vânzare vineri.
„Sunt sigur că va fi o seară fantastică de tenis”, a spus Nadal într-o declaraţie.