Naţionala de fotbal a României are un nou sponsor principal - FOTO

Echipa naţională a României are un nou sponsor principal, conducerea Federaţiei Române de Fotbal semnând, luni, un contract valabil trei ani cu producătorul de bere Timişoreana, partener oficial şi în alte două competiţii, Cupa României şi Supercupa.

Urmărește
948 afișări
Imaginea articolului Naţionala de fotbal a României are un nou sponsor principal - FOTO

Naţionala de fotbal a României are un nou sponsor principal (Imagine: Razvan Lupica/Mediafax Foto)

Preşedintele FRF, Mircea Sandu, a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, că este dificil să atragi un sponsor alături de echipa naţională în absenţa performanţei. "Astăzi semnăm un contract cu Timişoreana, care este de altfel şi sponsorul Cupei României şi Supercupei. Din păcate, rezultatele din ultimul timp ale naţionalei, comportamentul oamenilor de fotbal în media şi chiar al suporterilor până cu câteva luni în urmă a determinat ca numărul partenerilor şi cifrelor cu care noi lucram până acum să se diminueze îngrijorător. Am prezentat şi în Adunarea Generală deficitul de buget pentru că aşa e normal. Dar iată că azi Timişoreana vine şi semnează cu federaţia un contract valabil trei ani prin care să ajute echipa naţională a României", a spus Sandu.

Oficialul a adăugat că va încerca să atragă şi alţi sponsori alături de naţională, dând exemplu companii din industria petrolului, bănci şi producători auto. "Suntem în continuare în căutare de alţi parteneri, batem la mai multe uşi, încercăm să le deschidem. Pentru că nu ne putem măsura cu marile federaţii. Cele din Spania, Germania, Franţa sau Italia au bugete de peste 120 de milioane de euro pe an, iar cel al FRF este undeva între 12 şi 14 milioane. Cu toate acestea am reuşit să susţinem cele 13-14 echipe naţionale ale României. Sper să atragem în continuare ceva parteneri din petrol, ceva din bănci şi ceva din producţia de autoturisme, dar pentru asta trebuie să şi dăm o imagine bună. Eu asta încerc în ultimele şase luni, să refac imaginea fotbalului românesc", a precizat Sandu.

Optimist în ceea ce priveşte primele două partide din preliminariile CM 2014 cu Estonia şi Andorra, preşedintele FRF a menţionat că jucătorii echipei naţionale vor sărbători victoriile din aceste meciuri cu berea produsă de noul sponsor: "După meciul cu Andorra, jucătorii vor avea în frigider berea Timişoreana să sărbătorească cele şase puncte din primele două meciuri ale naţionalei".

Prezent la conferinţa de presă, Cristian Tănase a fost întrebat dacă a gustat berea sponsorului principal al echipei naţionale: "Nu, n-am băut decât o gură". Observând faptul că jucătorul a fost pus în încurcătură, Mircea Sandu l-a completat: "Întrebarea trebuia să sune aşa: «De când bei bere Timişoreana joci mai bine?».

Apoi, Mircea Sandu l-a întreabat direct pe mijlocaşul echipei naţionale: "Cristi, câtă bere Timişoreana vei bea dacă te califici la Cupa Mondială?". Iar acesta a răspuns râzând: "Foarte multă".

Invitat la conferinţa de presă, fostul jucător Ilie Balaci a explicat că un fotbalist trebuie judecat numai pentru evoluţia lui din teren. "În ziare a apărut de exemplu o fotografie cu Messi care, săracul, era plecat rău de tot (n.r. - în stare de ebrietate). Mi-e greu să cred că l-a întrebat cineva de ce sau ce a făcut. E viaţa lui până la urmă. Pe noi ar trebui să ne intereseze ce fac jucătorii pe teren. Dacă acolo sunt buni, atunci «Hai noroc şi La Mulţi Ani»", a spus Balaci.

Noul sponsor nu a impus o clauză privind culoarea echipamentului primei reprezentative, dar a dorit ca înaintea partidelor de pe teren propriu să fie difuzată pe stadion melodia Ciuleandra, interpretată de Maria Tănase. "Timişoreana rămâne şi la Cupa României. Suma nu o putem dezvălui, dar aceasta este variabilă, fiind legată de performanţă. Nu există o clauză pentru culoarea echipamentului. Dar în contract am specificat să se cânte la meciuri şi melodia Ciuleandra", a declarat Mihai Bârsan, reprezentantul noului sponsor la conferinţa de presă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici