Neymar a ridicat o firmă de echipament sportiv: „Cea mai bună investiţie făcută vreodată”

Jucătorul lui PSG a revitalizat Puma, o mărcă germană de echipament sportiv.

Urmărește
3308 afișări
Imaginea articolului Neymar a ridicat o firmă de echipament sportiv: „Cea mai bună investiţie făcută vreodată”

Neymar a salvat o fimă de echipament sportiv: „Cea mai bună investiţie făcută vreodată”

Când compania germană l-a smuls pe Neymar de la Nike în septembrie 2020, după un scandal care i-a atras brazilianului rezilierea contractului cu gigantul american, lumea marketingului sportiv vorbea despre un „cutremur”.

Un an mai târziu, după cum relatează Bild, responsabilii de la Puma îşi freacă mâinile, care urmare a rezultatelor colaborării cu jucătorul PSG, blocat până acum de cei doi giganţi, Nike şi Adidas.

Cifrele spun totul. Puma este încă departe de cei doi mari competitori ai săi în ceea ce priveşte cifra de afaceri. Nike depăşeşte 42.000 de milioane, iar Adidas „mută” cu 20.000 de milioane, faţă de cele 5.200 de milioane pe care le-a declarat Puma în ultimul său an fiscal.

Brazilianul ia 20 de milioane de euro pe an

Atragerea lui Neymar, plătit cu un contract faraonic - aproximativ 20 de milioane de euro pe an -, a însemnat o lovitură de imagine pentru Puma, care îl plăteşte cu 9 milioane de euro pe fostul atlet jamaican Usain Bolt, până acum cea mai strălucitoare stea din portofoliul mărcii.

Puma a declrat că Neymar este „cea mai bună investiţie făcută vreodată”. Sunt cuvintele oficialului Bjorn Gulden, într-un videoclip de prezentare care a fost vizionat de aproape 7 milioane de oameni în câteva ore de la postarea pe Instagram.

Venirea lui Neymar a contribuit şi la schimbarea imaginii Puma în ochii jucătorilor, care încep să o considere la egalitate cu cele două nume mari de pe piaţă.

Iar următoarea „achiziţie” a celor de la Puma ar putea fi norvegianul Erling Haaland. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici