- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (28.04.2015, 14:17)
- Adrian Petculescu
O demisie la vârful grupului ar putea apropia Volkswagen de Formula 1
Preşedintele grupului Volkswagen, Ferdinand Piech, un opozant al intrării mărcii în Formula 1, a demisionat după un conflict cu preşedinte executiv Martin Winterkorn, ceea ce alimentează speculaţiile privind apropierea companiei germane de Marele Circ, informează planetf1.com.
Urmărește
185 afișări
O demisie la vârful grupului ar putea apropia Volkswagen de Formula 1
Piech, preşedintele Comitetului Director al VW Group, s-a opus intrării Volkswagen în Formula 1 din cauza conflictului pe care îl are cu administratorul drepturilor comerciale ale F1, Bernie Ecclestone.
În contrast cu Piech, Winterkorn este cunoscut ca un partizan al extinderii Volkswagen în sporturile cu motor.
Interesul Volkswagen pentru Marele Circ este încurajat de succesul global de marketing înregistrat de grupul rival Daimler, de care aparţine campioană mondială, Mercedes AMG.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ionuţ Costea a fost eliberat, după ce fusese reţinut în Turcia
-
Bloomberg: Administraţia Trump pregăteşte dezvăluirea planului de încetare a războiului din Ucraina
-
Victor Ponta, întrebat dacă se aşteaptă să fie dat afară din PSD: Îmi asum tot ceea ce fac / Nu exclude o colaborare cu Călin Georgescu
Mai mulţi membri ai Comitetului Director al VW consideră Formula 1 ca fiind un instrument promoţional global mai eficient decât cele în care este implicată compania prin programele ei de sporturi automobilistice.
Pe lângă VW şi Audi, printre mărcile grupului se numără Porsche, Lamborghini, Bugatti, Bentley, Skoda şi Seat.
Volkswagen Group este implicat în acest moment în trei programe sportive: cu Porsche şi Audi în Campionatul Mondial de Anduranţă, cu Audi în Campioantul German de Turisme (DTM) şi cu Volkswagen în Campionatul Mondial de Raliuri.
Valoarea globală a publicităţii de care a beneficiat Mercedes în apariţiile televizate din sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Formula 1 a fost de 2,8 miliarde de dolari.
În comparaţie, valoarea publicităţii de care a beneficiat VW prin programele sale din motorsport a fost estimată la 30 de milioane de dolari.
Mercedes a cheltuit suma netă de 145 de milioane de dolari în Formula 1, fără a include aici banii primiţi de la sponsori şi de la Ecclestone. Cheltuielile similare ale VW în sporturile în care a participat au fost de peste 2,5 ori mai mari - 350 de milioane de dolari.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Ţara care pariază tot pe opulenţă absurdă ca să atragă super-bogaţii şi miliardele lor. Au construit palate pentru vânătorii de lux şi acum aşteaptă să vadă cine muşcă momeala
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Milionarul de 53 de ani a cerut-o de nevastă pe iubita lui cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Ce a găsit Roman Babițchi, soțul Monalisei, când s-a întors la salonul de înfrumusețare: 'Au încercat să ascundă crima'
CANCAN.RO
Zodiile aflate sub protecția lui Dumnezeu în 2025. MINERVA: oportunități și succes pe toate planurile
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe