Tricoul este inspirat din designul tricoului oficial de joc al echipei naţionale, având fundalul roşu. Elementul central constă într-o grafică ce îmbină culorile drapelurilor celor două ţări, acesta integrând culorile roşu, galben şi albastru alături de albastru deschis şi alb. Grafica este prezentă atât pe faţa, cât şi pe spatele tricoului.
Vezi GALERIE FOTO cu tricoul pentru suporteri.
Numele celor două echipe au fost inserate pe spatele tricoului, împreună cu data evenimentului, marcând astfel primul meci susţinut pe Naţional Arena, la data de 10 august.
„Am dezvoltat acest tricou, împreună cu adidas, din dorinţa de a le aduce fanilor un motiv în plus de bucurie pe 10 august. În ziua meciului, sperăm ca fiecare suporter sa fie mândru că poartă însemnele echipei naţionale şi să simtă că face parte din echipa României, chiar dacă «joacă» în tribune”, a declarat preşedintele FRF, Mircea Sandu.
Tricourile vor putea fi achiziţionate începând de marţi în magazinele adidas.
De asemenea, toţi clienţii care vor achiziţiona noul tricou în perioada 26 iulie – 7 august, vor participa la o tragere la sorţi care le poate aduce ca premii bilete la meciul România – Argentina.