„Arbitrul şi sistemul VAR nu au văzut două penalty-uri la Varane”, se arată pe site-ul lui Real Madrid, ulterior explicându-se secvenţele respective.
„Raphael Varane a fost implicat în două momente controversate în meciul de pe Camp Nou. Francezul ar fi putut obţine două penalty-uri, dar arbitrul Hernández Hernández nu a acordat niciunul dintre ele. În minutul 17, jucătorul madrilen a sărit la cap, după un corner, fiind lovit de Lenglet în zona coapsei, însă nici arbitrul şi nici sistemul VAR, condus de De Burgos Bengoetxea, nu au acordat penalty. Două minute mai târziu, în urma unui alt corner, fundaşul central a fost tras de tricou de Ivan Rakitic, el căzând în careu. Din nou, arbitrul şi sistemul VAR au decis să nu acorde penalty”.
FC Barcelona şi Real Madrid au remizat, miercuri, scor 0-0, în restanţa din etapa cu numărul 10 a campionatului spaniol. Cele două formaţii se menţin pe primele două poziţii ale clasamentului, ambele având câte 36 de puncte.