Pentru a face mai atractivă Formula 1 pentru fanii care urmăresc competiţia la TV, FIA a decis de mai mult timp ca cele mai interesante discuţii radio dintre piloţi şi echipele lor să fie înregistrate şi prezentate în timpul transmisiei live a cursei. Astfel, informaţii importante pot ajunge la adversari, iar Webber, liderul clasamentului piloţilor, are propriul stil de a împiedica acest lucru. Acesta a fost dezvăluit de Adrian Newey, directorul tehnic al echipei Red Bull, în jurnalul său, din care a publicat câteva paragrafe planetf1.com.
„Mark are o strălucitoare tehnică de a-şi proteja mesajele sale radio de a fi transmise la TV: nu uită să înjure de fiecare dată. El ştie că FIA nu are timp să acopere înjurăturile lui cu bip-uri şi astfel renunţă să le mai transmită, iar adversarii nu le aud. În timpul cursei (n.r. – din Turcia), el i-a spus lui Christian (n.r. – Christian Horner, managerul Red Bull) să-l avertizeze pe Seb (n.r. – Sebastian Vettel, al doilea pilot de la Red Bull) să rămână naibii mai în spate (n.r. – «–-ing back off», în original), iar ei nu au putut să o reproducă. O mostră de geniu australian. Titulul comunicatului oficial de după cursă a fost «Rahat, se întâmplă!» (n.r.- «–- Happens», în original). Nu am fost surprins„, a scris Newey în jurnalul său.
Piloţii Red Bull, Sebastian Vettel şi Mark Webber, au fost protagoniştii unui accident între ei la MP al Turciei, care i-a privat de posibilitatea de a ocupa primele două poziţii în cursa de la Istanbul. Webber şi Vettel se aflau, în această ordine, în fruntea cursei desfăşurate la Istanbul, cu 18 tururi înaintea finalului Grand Prix-ului de Formula 1 al Turciei. În ultimele viraje ale turului 40, Vettel a încercat să-l depăşească pe coechipierul său, însă acesta nu i-a permis, rezultând un acroşaj soldat cu abandonul germanului şi cu retrogradarea pe locul trei a pilotului australian.
Incidentul a declanşat discuţii aprinse în sânul echipei şi producerea unei rupturi între cei doi piloţi. Astfel că Webber şi Vettel au fost convocaţi, joi, la fabrica de la Milton Keynes, la o discuţie de împăcare cu managerul echipei Christian Horner, cu directorul tehnic Adrian Newey şi cu consilierul Helmut Marko.