Cum a fost posibil ca o fetiţă să beneficieze atât de mult de încrederea unor sponsori? În 2017, Cori „Coco” Gauff devenea cea mai tânără finalistă din istoria US Open-ului pentru junioare. Cu trei ani mai mare, Amanada Anisimova, o altă americancă ajunsă acum pe radarul tenisului feminin de top, o învingea în două seturi, 6-0, 6-2. În vara anului următor, Gauff a câştigat competiţia junioarelor de la Roland Garros, dar şi US Open-ul, la dublu.
Roger Federer a remarcat-o, a semnat cu ea prin recent înfiinţata sa firmă, Team 8 Management, pe care o deţine alături de impresarul său, Tony Godsick, iar în scurt timp a pasat-o elegant pe platoul celor de la Barilla, firma producătoare de paste care l-a transformat în reclamele sale în chef pe campionului elveţian, rotunjindu-i totodată conturile cu 40 de milioane de dolari în decurs de cinci ani.
Cori Gauff provine dintr-o familie de sportivi: tatăl a jucat baschet la Universitatea din Georgia, mama a practicat sportul care stă la baza tuturor celorlalte discipline – atletismul, la Universitatea din Florida. Micuţa a început să joace tenis la 7 ani, în scurt timp şi-a mutat cartierul general în Florida – un adevărat sanctuar al tenisului, iar pentru o scurtă perioadă de timp s-a antrenat şi la Mouratoglou Tennis Academy.
Săptămâna trecută, Cori Gauff a obţinut prima victorie pe tabloul principal al unui turneu WTA, în primul tur al turneului de la Miami. Învinsa sa: Catherine McNally, partenera de dublu a lui Gauff în victoria de la US Open, din 2018. Gauff s-a impus 3-6, 6-3, 6-4, după două ore şi 23 de minute, ambele jucătoare fiind beneficiare de wildcard. Daria Kasatkina a eliminat-o în turul doi, cu 6-3, 6-2.