Prima pagină » Sport » Licitaţia pentru brandul Rapid se amână pe termen nedefinit

Licitaţia pentru brandul Rapid se amână pe termen nedefinit

Adunarea creditorilor de la SC FC Rapid SA, club intrat în faliment în iunie anul trecut, a respins marţi, 19 septembrie, evaluarea de 406.000 de euro făcută pentru brandul Rapid, astfel că proiectata licitaţie de luna viitoare se amână.
Licitaţia pentru brandul Rapid se amână pe termen nedefinit
Octavian Vasilescu
19 sept. 2017, 16:39, Sport

Decisivă a fost poziţia creditorului majoritar, Azuga Waters, aparţinând familiei Valerii şi Violeta Moraru, care a socotit că suma stabilită de evaluator este mult prea mică pentru valoarea brandului Rapid. S-a stabilit ca toată procedura să fie reluată de la zero, de selectarea ofertelor şi celelalte amănunte urmând să se ocupe lichidatorul judiciar Mihai Florea.

Această decizie avantajează pe moment Academia Rapid, care a închiriat marca Rapid pe un an, în numele Primăriei Sectorului 1, contra sumei de 5.000 de euro plus TVA pe lună. Contractul dintre SC FC Rapid SA şi Academia Rapid stipula faptul că, în momentul în care marca Rapid s-ar fi adjudecat la licitaţie, acordul înceta de drept.

La licitaţie se anunţase, ca participant, Academia Rapid, susţinută de Primărie. Iniţial, primarul Dan Tudorache îşi manifestase interesul în numele instituţiei, dar consilierii de la Consiliul Local n-au aprobat planul de finanţare, astfel că toată operaţiunea s-a mutat prin intermediul Academiei Rapid.

Pe termen lung, însă, nemulţumirea creditorilor vine să încurce puţin lucrurile. Cu cât e suma cerută mai mare, cu atât va fi mai greu pentru cineva să cumpere brandul Rapid.