Societăţile care au achiziţionat caietul licitaţiei drepturilor TV au fost acceptate de LPF

Societăţile SC Antena TV Group SA, SC RCS&RDS SA, SC Romtelecom SA şi Societatea Română de Televiziune, care au achiziţionat caietul de sarcini al licitaţiei pentru vânzarea drepturilor TV ale partidelor din Liga I, au fost acceptate de LPF, informează, joi, site-ul oficial al Ligii.

Urmărește
4 afișări

Licitaţia publică cu strigare pentru cesiunea drepturilor de televiziune (audiovizuale) prin orice mijloc tehnic a imaginilor în mişcare, însoţite sau nu de sunet, din cadrul meciurilor de fotbal ale competiţiei Liga I "PARTENER" în sezoanele competiţionale 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 va avea loc în 4 aprilie, la ora 12.00, la sediul LPF.

Preţul caietului de licitaţie a fost de 30.000 de euro fără TVA şi putea fi cumpărat în perioada 3 - 10 martie. Taxa de înscriere la licitaţie a fost de 5.000 euro plus TVA. Scrisorile de garanţie bancară aferente licitaţiei sunt prevăzute în Caietul de Licitaţie.

Preţul de pornire a licitaţiei pentru fiecare pachet, cu excepţia pachetelor 8 şi 9, este de 12.900.000 euro (4.300.000 euro/ sezon competiţional) la care se adaugă TVA. Preţul de pornire a licitaţiei pentru pachetele 8 şi 9 este, pentru fiecare dintre ele, de 10.500.000 euro (3.500.000 euro/ sezon competiţional) la care se adaugă TVA.

RCS&RDS şi Antena 1 au câştigat, la sfârşitul lunii martie 2008, licitaţia pentru drepturile de televizare ale meciurilor din Liga I, în sezoanele 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011, pentru suma de 85 de milioane de euro plus TVA.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici