Un important club de fotbal rămâne fără „transportatorul oficial” Aeroflot, pe fondul sancţiunilor impuse Rusiei

Sponsorul principal al echipei engleze Manchester United, Aeroflot - descris ca fiind „transportatorul oficial" pe site-ul clubului - a primit interdicţie de a opera în Marea Britanie, în contextul în care premierul Boris Johnson a impus noi sancţiuni împotriva Rusiei, relatează The Mirror.

Urmărește
1194 afișări
Imaginea articolului Un important club de fotbal rămâne fără „transportatorul oficial” Aeroflot, pe fondul sancţiunilor impuse Rusiei

Sursa foto: Profimedia

United a fost sponsorizată de Aeroflot, compania de transport aerian deţinută de Rusia, din 2013, dar după ce Rusia a declarat joi război Ucrainei - această relaţie pare să se fi încheiat.

Mai devreme, joi, Mirror Football a raportat că United se pregăteşte să pună capăt acordului de 40 de milioane de lire sterline, care a fost prelungit în 2017.

Giganţii englezi doresc să se distanţeze de această firmă - după invazia rusă în ţara vecină, guvernul britanic acţionând acum împotriva Aeroflot.

Compania aeriană a fost descrisă ca fiind „transportatorul oficial" al lui Manchester United pe site-ul clubului, aceasta fiind compania naţională a Rusiei, care zboară spre 146 de destinaţii din 52 de ţări.

În contextul politic actual, Marea Britanie a impus o interdicţie pentru toate zborurile Aeroflot, atât la intrarea cât şi la ieşirea din ţară.

Actualul acord de sponsorizare ar trebui să se încheie în vara anului 2023 - dar noul director executiv al lui United, Richard Arnold - care l-a înlocuit pe în funcţie pe Ed Woodward, a declarat că nu intenţionează să îl reînnoiască.

Vestea vine după ce United nu a folosit Aeroflot pentru deplasarea de la mijlocul săptămânii în Liga Campionilor, la Atletico Madrid, pentru prima manşă a meciului din optimile de finală..

Ralf Rangnick şi echipa sa au zburat în capitala spaniolă în această săptămână cu compania aeriană Titan, un indiciu că sponsorizarea cu Aeroflot ar putea fi la final.

Aceasta înseamnă că United caută acum să ajungă la un acord cu o altă companie aeriană, pentru ca aceasta să fie transportatorul oficial al clubului. Se spune că Qatar Airways ar fi o opţiune luată în considerare de şefii de pe Old Trafford.

Clubul se teme de potenţialele daune aduse imaginii şi atracţiei comerciale a clubului dacă va continua să fie asociat cu Aeroflot.

S-a sugerat că guvernul Statelor Unite ar putea, de asemenea, să decidă să emită sancţiuni împotriva companiilor ruseşti, inclusiv să interzică Aeroflot să intre în ţară.

Statele Unite au impus anterior o interdicţie asupra Aeroflot în 1982, care a durat până în 1990, preşedintele de atunci, Ronald Reagan, sancţionând represiunea condusă de sovietici împotriva mişcării sindicale poloneze.

La acea vreme, Aeroflot era cea mai mare companie aeriană din lume, cu o reţea mondială şi baze în multe republici socialiste sovietice.

Este posibil ca familia Glazer, care deţine United, să fie precaută cu privire la ramificaţiile legăturii cu Aeroflot pe fondul evoluţiei situaţiei.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici