Un sport publicitar difuzat în timpul Super Bowl va costa între 2,5 şi 3 milioane de dolari

Cea de-a 45-a ediţie a Super Bowl, finala Ligii profesioniste de fotbal american (NFL), programată duminică, la Dallas, va atrage o audienţă TV record, sumele plătite pentru spoturile publicitare difuzate pe perioada meciului mergând până la 3 milioane de dolari.

Urmărește
78 afișări
Imaginea articolului Un sport publicitar difuzat în timpul Super Bowl va costa între 2,5 şi 3 milioane de dolari

Un sport publicitar difuzat în timpul Super Bowl va costa între 2,5 şi 3 milioane de dolari (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Un spot publicitar de 30 de secunde difuzat în timpul meciului care se va disputa între echipele Pittsburgh Steelers şi Green Bay Packers va costa între 2,5 şi 3 milioane de dolari.

Anul trecut, Super Bowl a fost urmărit de 106,5 milioane de telespectatori, ceea ce l-a transformat în programul cel mai urmărit din istoria TV a Statelor Unite, organizatorii anunţând că speră să egaleze acest record în 2011.

Cântăreaţa Christina Aguilera va cânta imnul naţional american înaintea Super Bowl, iar grupul The Black Eyed Peas a fost invitat de organizatori să susţină un mini-concert în pauza finalei campionatului de fotbal american.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici