Cele două firme nu au dezvăluit valoarea tranzacţiei, însă, potrivit cotidianului economic Nikkei, aceasta s-ar ridica la mai multe milioane de euro.
Potrivit unui comunicat al producătorul japonez, Sony intenţionează să folosească tehnologia, know-how-ul şi reţeaua de Hawk-Eye în industria sportivă pentru a dezvolta activitatea sa în acest domeniu, mai ales în ceea ce priveşte soluţiile de informare şi comunicare destinate incintelor sportive.
„Hawk-Eye oferă Sony ocazia de a achiziţiona o mică firmă inovatoare, cu cunoştinţe unice şi cu un excelent potenţial de creştere”, a declarat vicepreşedintele Sony Europe, Naomi Climer.
Lansată în 1999, firma Hawk-Eye/”Ochi de Vultur” a conceput o tehnologie originală ce poate determina cu precizie locul în care mingea loveşte suprafaţa de joc şi care a transformat transmisiile televizate în sporturi precum tenisul, crichetul şi biliardul.