Prima pagină » Sport » Un sport publicitar difuzat în timpul Super Bowl va costa între 2,5 şi 3 milioane de dolari

Un sport publicitar difuzat în timpul Super Bowl va costa între 2,5 şi 3 milioane de dolari

Cea de-a 45-a ediţie a Super Bowl, finala Ligii profesioniste de fotbal american (NFL), programată duminică, la Dallas, va atrage o audienţă TV record, sumele plătite pentru spoturile publicitare difuzate pe perioada meciului mergând până la 3 milioane de dolari.
Un sport publicitar difuzat în timpul Super Bowl va costa între 2,5 şi 3 milioane de dolari
Paula Rusanu
02 feb. 2011, 23:03, Sport

Un spot publicitar de 30 de secunde difuzat în timpul meciului care se va disputa între echipele Pittsburgh Steelers şi Green Bay Packers va costa între 2,5 şi 3 milioane de dolari.

Anul trecut, Super Bowl a fost urmărit de 106,5 milioane de telespectatori, ceea ce l-a transformat în programul cel mai urmărit din istoria TV a Statelor Unite, organizatorii anunţând că speră să egaleze acest record în 2011.

Cântăreaţa Christina Aguilera va cânta imnul naţional american înaintea Super Bowl, iar grupul The Black Eyed Peas a fost invitat de organizatori să susţină un mini-concert în pauza finalei campionatului de fotbal american.