Cafeaua antirid, lansată pe piaţa asiatică

Cafeaua antirid, îmbogăţită cu colagen, a fost lansată în Singapore şi Japonia de un mare producător în domeniu, care afirmă că băutura are capacitatea nu numai de a limpezi mintea dimineaţa, ci şi de a netezi tenul, informează express.co.uk.

Urmărește
41 afișări
Imaginea articolului Cafeaua antirid, lansată pe piaţa asiatică

Cafeaua antirid, lansată pe piaţa asiatică (Imagine: Viorel Dudau/Mediafax Foto)

Nescafe a început să vândă o versiune de cafea ce se adresează în special femeilor, ce conţine un ingredient specific produselor cosmetice antirid - colagenul.

Producătorul afirmă că imperfecţiunile tenului provocate de înaintarea în vârstă pot fi eliminate foarte simplu consumând acest tip de cafea, ce ar putea înlocui cremele şi loţiunile antirid.

Dozele conţin cafea, lapte degresat şi câte 200 de miligrame de colagen - o proteină care se găseşte în mod natural în organism.

Produsul, ale cărui beneficii rezultate din amestecarea cafelei cu colagenul nu sunt cunoscute în mod clar, face parte din aşa numitele "cosmetice nutritive" - alimente şi băuturi promovate ca noi produse prin accentuarea efectelor pozitive asupra părului, ochilor, pielii sau aspectului general.

David Jago, director în cadrul companiei de analiză de piaţă Mintel, a explicat: "Colagenul este doar unul dintre ingredientele populare utilizate pentru a oferi unui produs destinat îngrijirii pielii/ frumuseţii o imagine mai bună, iar acesta se găseşte din ce în ce mai mult nu numai în produse cosmetice, ci şi în alimente şi băuturi, inclusiv cafea".

Unii experţi se întreabă cum este posibil ca acest colagen lichid să ridice nivelul hormonului în piele. Ei sunt de părere că acesta este descompus în sistemul digestiv şi apoi eliminat din organism.

Compania Nestle, care include Nescafe, nu are planuri imediate de a lansa cafeaua cu colagen şi pe alte pieţe.

Clienţii din Japonia şi Singapore sunt deja fani ai alimentelor şi băuturilor care contribuie şi la îngrijirea frumuseţii. Jago este de părere că şi consumatorii din Europa vor urma acest trend, odată ce branduri importante vor lansa pe piaţă "cosmetice nutritive".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici