Aproape 15% din cei chestionaţi au declarat că folosesc computerul de la birou strict în scopuri profesionale, iar 11% dintre subiecţii sondajului au refuzat să răspundă la această întrebare.
În schimb, studiul a arătat că 90% din persoanele care au computer personal îl folosesc pentru a efectua de acasă diverse sarcini de lucru.
Studiul a fost făcut pe 530 de persoane din Europa şi America de Nord de către NewDiligence, o firmă independentă de sondare a opiniei publice.
El a fost comandat de FaceTime, o societate americană care propune soluţii de securitate pentru internet. Marja de eroare nu a fost publicată.
În clasamentul celor mai îndrăgite activităţi ale angajaţilor, consultarea poştei electronice s-a situat de departe în fruntea listei, fiind urmată de navigarea pe internet (84%), consultarea contului din bancă (68%) şi cumpărăturile online (57%).
Pe de altă parte, 57% din persoanele chestionate folosesc computerul şi pentru a asculta muzică sau să privească fişiere video, iar 44% pentru a discuta cu apropiaţii lor prin intermediul programelor de mesagerie instantanee.
Reţelele sociale online reprezintă şi ele o activitate predilectă a angajaţilor: 32% dintre angajaţii chestionaţi se conectează cu regularitate, 20% dintre ei îşi actualizează zilnic pagina personală, prin adăugarea unor fotografii, de exemplu, în timp ce 8% fac acelaşi lucru pe blogul personal.
Studiul a relevat faptul că reţelele sociale sunt folosite şi în scopuri profesionale, nu doar personale.