Câţi români se duc la sală în lunile de vară? Iată ce susţine un studiu

SanoPass, furnizorul de top al abonamentelor de fitness, lansează studiul de portofoliu privind interesul menţinerii unui stil de viaţă activ în rândul românilor pe durata sezonului estival. Studiul a fost realizat în perioada ianuarie-iulie 2023, pe un eşantion de peste 2.000 de persoane active din comunitatea de 50.000 de persoane a SanoPass, reliefând comportamentul de consum al serviciilor de fitness în lunile de vară, respectiv iunie şi iulie, tendinţă care se prelungeşte şi în luna august.

Urmărește
194 afișări
Imaginea articolului Câţi români se duc la sală în lunile de vară? Iată ce susţine un studiu

Rezultatele analizei arată că există o scădere semnificativă de aproximativ 20% a activităţii fizice în timpul verii, vârful sezonalităţii fiind înregistrat în lunile ianuarie, februarie şi martie, urmat de perioada de toamnă, cu precădere în lunile octombrie şi noiembrie.

„Viziunea SanoPass se axează pe promovarea bunăstării consumatorilor pe tot parcursul anului. În ceea ce priveşte sezonul estival, există o varietate de opţiuni pentru a face mişcare şi încurajăm fiecare individ să menţină un nivel de activitate constant, astfel încât să îşi păstreze sănătatea şi vitalitatea”, a declarat Andrei Vasile, fondatorul SanoPass by MedLife.

Principalele oraşe cu o cerere ridicată pentru serviciile de fitness rămân Bucureşti, urmat de Cluj, Braşov, Craiova şi Iaşi, românii fiind dispuşi să investească în activităţile sportive un buget mediu lunar de 190 lei.

„Cifrele din portofoliul nostru arată că Braşovul este un oraş în care oamenii consumă servicii de fitness peste media naţională, înregistrând aproximativ 10 intrări lunare în medie per abonat versus 7.5 – 8 la nivel naţional”, a subliniat Andrei Vasile.

Comunitatea SanoPass by Medlife se bucură de o diversitate de participanţi formată preponderent din 33% femei şi 67% bărbaţi, cu o vârstă medie de 29 de ani. Utilizatorii SanoPass se menţin activi, mergând în medie de 8 ori pe lună la sala de fitness, ceea ce reflectă dorinţa lor de a-şi îmbunătăţi sănătatea şi condiţia fizică.

De asemenea, SanoPass by Medlife a observat o creştere a interesului din partea companiilor de a sprijini un stil de viaţă activ în rândul angajaţilor lor. Într-o evoluţie pozitivă, din ce în ce mai multe companii încep să ofere abonamente de fitness sau alte facilităţi legate de activitatea fizică ca beneficii oferite în cadrul pachetului extrasalarial.

În contextul în care "well-being"-ul devine o temă tot mai importantă în cadrul organizaţiilor, SanoPass încurajează acest tip de angajament şi promovează beneficiile unui mediu de lucru sănătos şi activ, cu preocupare pentru starea de sănătate fizică şi mentală a oamenilor.

În continuarea angajamentului său de a facilita accesul la un stil de viaţă sănătos, SanoPass oferă soluţii flexibile pentru fiecare individ prin intermediul reţelei sale de aproape 400 de săli de fitness partenere.

Achiziţia din 2022 de către MedLife a consolidat poziţia companiei şi a contribuit la extinderea portofoliului de servicii, reafirmând angajamentul său de a oferi o experienţă de fitness de calitate, indiferent de sezon.

Prin abordarea sa centrată pe sănătate şi bunăstare, SanoPass rămâne unul dintre liderii în industria abonamentelor de fitness, încurajând activitatea fizică constantă şi sprijinind un stil de viaţă sănătos.

Compania continuă să ofere sprijin membrilor săi şi publicului larg, încurajând fiecare persoană să devină activă şi să înţeleagă beneficiile unui regim de exerciţii fizice constant.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici