Computerul de la birou, tot mai folosit în scopuri personale

Aproape trei angajaţi din patru (74%) îşi folosesc computerul de la birou pentru activităţi care nu au legătură cu munca lor, precum trimiterea de e-mailuri personale, achiziţii online sau ascultarea muzicii, potrivit unui studiu publicat luni.

Urmărește
27 afișări
Imaginea articolului Computerul de la birou, tot mai folosit în scopuri personale

Computerul de la birou, tot mai folosit în scopuri personale (Imagine: Mediafax Foto)

Aproape 15% din cei chestionaţi au declarat că folosesc computerul de la birou strict în scopuri profesionale, iar 11% dintre subiecţii sondajului au refuzat să răspundă la această întrebare.

În schimb, studiul a arătat că 90% din persoanele care au computer personal îl folosesc pentru a efectua de acasă diverse sarcini de lucru.

Studiul a fost făcut pe 530 de persoane din Europa şi America de Nord de către NewDiligence, o firmă independentă de sondare a opiniei publice.

El a fost comandat de FaceTime, o societate americană care propune soluţii de securitate pentru internet. Marja de eroare nu a fost publicată.

În clasamentul celor mai îndrăgite activităţi ale angajaţilor, consultarea poştei electronice s-a situat de departe în fruntea listei, fiind urmată de navigarea pe internet (84%), consultarea contului din bancă (68%) şi cumpărăturile online (57%).

Pe de altă parte, 57% din persoanele chestionate folosesc computerul şi pentru a asculta muzică sau să privească fişiere video, iar 44% pentru a discuta cu apropiaţii lor prin intermediul programelor de mesagerie instantanee.

Reţelele sociale online reprezintă şi ele o activitate predilectă a angajaţilor: 32% dintre angajaţii chestionaţi se conectează cu regularitate, 20% dintre ei îşi actualizează zilnic pagina personală, prin adăugarea unor fotografii, de exemplu, în timp ce 8% fac acelaşi lucru pe blogul personal.

Studiul a relevat faptul că reţelele sociale sunt folosite şi în scopuri profesionale, nu doar personale.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici