Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi

Vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi au o rată de creştere de două ori mai mare decât cea înregistrată pe piaţa feminină, fenomenul fiind cauzat de dorinţa bărbaţilor de a arăta bine în timpul interviurilor pentru un loc de muncă, dar şi de frica de bătrâneţe.

Urmărește
149 afișări
Imaginea articolului Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi

Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi (Imagine: Mediafax Foto)

Aproximativ 20% dintre bărbaţi folosesc vopsea de păr pentru a ascunde firele de păr cărunte, potrivit unui sondaj realizat de compania L'Oreal UK pe un eşantion de 1.013 bărbaţi britanici.

Îngrijirea aspectului fizic reprezintă o practică pentru bărbaţii din societatea actuală. Peste jumătate din totalul bărbaţilor (56%) folosesc produse cosmetice în fiecare zi, iar 82% dintre ei au declarat că nu există niciun produs cosmetic care ar putea să îi facă să se simtă jenaţi atunci când îl cumpără.

Un sfert din totalul bărbaţilor britanici folosesc creme faciale de hidratare, iar 39% dintre ei folosesc în fiecare zi produse cosmetice pentru curăţarea tenului, pentru a-şi îngriji pielea şi pentru a combate efectele cauzate de îmbătrânire şi de stresul unei zile de muncă.

"Acum ştim, în urma studiilor efectuate, că îmbătrânirea nu mai este doar un motiv de îngrijorare exclusiv feminin şi că tot mai mulţi bărbaţi folosesc produse cosmetice pentru a avea o imagine cât mai bună pe plan profesional, într-o perioadă marcată de incertitudini economice", a explicat Pierre-Yves Arzel, directorul general al companiei L'Oreal UK & Ireland.

"Produsele anti-îmbătrânire pentru bărbaţi reprezintă din acest motiv unul dintre «motoarele» de creştere a pieţei de cosmetice masculine", a adăugat Pierre-Yves Arzel.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici