- Home
- Ştiinţă-Sănătate
- (13.03.2010, 12:30)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi
Vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi au o rată de creştere de două ori mai mare decât cea înregistrată pe piaţa feminină, fenomenul fiind cauzat de dorinţa bărbaţilor de a arăta bine în timpul interviurilor pentru un loc de muncă, dar şi de frica de bătrâneţe.
Urmărește
149 afișări
Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi (Imagine: Mediafax Foto)
Aproximativ 20% dintre bărbaţi folosesc vopsea de păr pentru a ascunde firele de păr cărunte, potrivit unui sondaj realizat de compania L'Oreal UK pe un eşantion de 1.013 bărbaţi britanici.
Îngrijirea aspectului fizic reprezintă o practică pentru bărbaţii din societatea actuală. Peste jumătate din totalul bărbaţilor (56%) folosesc produse cosmetice în fiecare zi, iar 82% dintre ei au declarat că nu există niciun produs cosmetic care ar putea să îi facă să se simtă jenaţi atunci când îl cumpără.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
Oleksandr Usyk l-a învins pe Tyson Fury în revanşa din Arabia Saudită
-
Noul guvern. Iohannis a convocat partidele parlamentare la consultări / PSD, PNL, UDMR şi Grupul Minorităţilor Naţionale vor veni împreună la discuţii
-
Lovitură pentru TikTok. O ţară europeană interzice aplicaţia chineză / Şi în România au fost voci care au cerut suspendarea TikTok în urma alegerilor prezidenţiale
Un sfert din totalul bărbaţilor britanici folosesc creme faciale de hidratare, iar 39% dintre ei folosesc în fiecare zi produse cosmetice pentru curăţarea tenului, pentru a-şi îngriji pielea şi pentru a combate efectele cauzate de îmbătrânire şi de stresul unei zile de muncă.
"Acum ştim, în urma studiilor efectuate, că îmbătrânirea nu mai este doar un motiv de îngrijorare exclusiv feminin şi că tot mai mulţi bărbaţi folosesc produse cosmetice pentru a avea o imagine cât mai bună pe plan profesional, într-o perioadă marcată de incertitudini economice", a explicat Pierre-Yves Arzel, directorul general al companiei L'Oreal UK & Ireland.
"Produsele anti-îmbătrânire pentru bărbaţi reprezintă din acest motiv unul dintre «motoarele» de creştere a pieţei de cosmetice masculine", a adăugat Pierre-Yves Arzel.
Citește pe alephnews.ro: Care sunt cele 16 povești care influențează fizica și astronomia în 2024
Citește pe www.zf.ro: Fabrica de milionari: Revolut a creat averi pe bandă după ce angajaţii şi primii investitori ai fintech-ului au vândut acţiuni în valoare de aproape 1 miliard de dolari de la începutul lunii august
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Moment istoric pentru NASA: Sonda Parker va ajunge la o distanță record de 6,2 milioane kilometri, chiar în Ajunul Crăciunului
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai SĂNĂTOASE alimente de pe masa de Crăciun. Specialist în nutriție: „PIFTIA și șoriciul nu au multe calorii”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe