Adaptare la criză. Oamenii din vânzări din auto îşi agaţă noi clienţi pe LinkedIn

  • Criza economică şi starea de urgenţă îi obligă pe oamenii de vânzări să-şi schimbe strategiile de vânzări
  • Consilierii din auto care vorbeau cu clienţii în showroom încep să îşi caute clienţii pe LinkedIn
  • În viitor, vânzările se vor face într-un mix între vânzările tradiţionale şi cele de la distanţă
Urmărește
477 afișări
Imaginea articolului Adaptare la criză. Oamenii din vânzări din auto îşi agaţă noi clienţi pe LinkedIn

Adaptare la criză. Oamenii din vânzări din auto îşi agaţă noi clienţi pe LinkedIn

„Bună ziua! Sunt consultant de vânzări la (companie auto) iar dacă în viitor aveţi nevoie de consiliere pentru brandul (auto), pentru dumneavoastră sau apropiaţi ai dumneavoastră, mi-ar face mare plăcere să vă pot sta la dispoziţie. Va doresc să treceţi cu bine peste această perioadă! Mult succes!”

Aşa arată un mesaj primit de un manager din domeniul IT pe reţeaua de socializare de business LinkedIn. Criza economică şi statul acasă îi obligă pe oamenii de vânzări din unele domenii să conceapă metode alternative pentru a găsi noi clienţi în domenii în care această practică nu era uzuală. Iar cazul nu e singular.

Unii oameni de vânzări ştiu că cel mai important pentru clienţii lor este cash-ul în această perioadă şi, dacă au posibilitatea, le amână termenele de plată.

„Avem exemplu o companie care vinde carburant pentru companii aeriene. A trimis exact acest mesaj pe Whatsapp, direct către persoanele de decizie: vă flexăm termenele de plată dacă ne prelungiţi contractele”, a spus Mădălina Vechiu, managing director al firmei de training SalesTrust.

Procesul de vânzări în multe din companii se va transforma, în unele cazuri, fiind predominat de vânzări la distanţă, la care se vor adăuga interacţiunile faţă în faţă, din când în când.

Cel puţin 500.000 de angajaţi din birouri din marile oraşe din România lucrează de acasă în perioada stării de urgenţă, iar majoritatea au fost nevoiţi să îşi transforme radical modul de lucru.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici