Amazon deschide magazinul viitorului. Clienţii vor avea acces la un „dulap magic”
Amazon va deschide primul magazin „al viitorului”. Acesta va avea recomandări algoritmice de alegere a hainelor şi ceea ce un director al companiei a numit un „dulap magic” în cabina de probă, potrivit Reuters.
Retailerul online face un efort pentru a-şi dezvolta afacerea în industria modei, anunţând joi că va deschide primul său magazin de îmbrăcăminte din istorie în acest an.
Cu o suprafaţă de 30.000 de metri pătraţi, magazinul „Amazon Style” va avea locaţia în apropiere de Los Angeles. Articolele model se vor afla pe rafturi, iar clienţii vor scana un cod cu ajutorul aplicaţiei mobile Amazon pentru a selecta culoarea şi mărimea pe care le-ar dori. Pentru a proba hainele, care sunt depozitate în spate, cumpărătorii intră într-o coadă virtuală pentru o cabină de probă pe care o deblochează cu smartphone-ul lor.
Cabina de probă va fi „un spaţiu personal în care poţi continua să faci cumpărături fără a fi nevoit să pleci vreodată”, a spus Simoina Vasen, director general. Fiecare are un ecran tactil care le permite cumpărătorilor să solicite mai multe articole pe care personalul le livrează într-un dulap securizat.
„Este ca un dulap magic cu o selecţie aparent nesfârşită”, precizează Vasen.
Ecranele tactile le sugerează cumpărătorilor şi articole. Amazon păstrează o înregistrare a fiecărui bun pe care un client îl scanează, astfel încât algoritmii săi să personalizeze recomandările de îmbrăcăminte. De asemenea, cumpărătorii pot completa un sondaj de stil. În momentul în care aceştia ajung într-o cabină de probă, angajaţii au depus deja articolele solicitate de clienţi şi altele pe care Amazon le-a ales.
Compania Amazon a depăşit Walmart Inc. ca fiind cel mai cumpărat retailer de îmbrăcăminte din Statele Unite, potrivit unor cercetări ale analiştilor.