- Home
- Stirile zilei
- BUCURESTI, (23.05.2019, 10:01)
- Alexandru Stanila
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Emiliano Sala, care a murit după un accident aviatic în Canalul Mânecii, nu voia să se transfere de la FC Nantes
Cazul atacantului Emiliano Sala nu se opreşte nici după patru luni de la tragicul accident aviatic care i-a adus moartea fostului atacant de la FC Nantes, la vârsta de 28 de ani.
Urmărește
777 afișări
Emiliano Sala, care a murit după un accident aviatic în Canalul Mânecii, nu voia să se transfere de la FC Nantes
Într-o achetă realizată de L'Equipe, cotidianul francez a publicat o discuţie avută de Emiliano Sala cu o rudă, pe 6 ianuarie, cu două săptămâni înainte ca aeronava de mici dimensiuni Piper Malibu, care îl transporta de la Nantes la Cardiff, să se prăbuşească în Canalul Mânecii.
Sala a fost transferat pe 19 ianuarie, de la Nantes la Cardiff, în Premier League, însă discuţia apărută în spaţiul public arată că atât argentinianul, cât şi agentul său nu erau interesaţi de o mutare în Ţara Galilor. Totuşi, cei doi au cedat la insistenţele patronului polonez de la Nantes, Waldermar Kita, cel care ar fi obţinut o sumă foarte bună, 17 milioane de euro, şi nu dorea să rateze transferul.
"Aseară, i-am trimis un mesaj lui Meissa N'Diaye (n. red. - agentul lui Sala). M-a sunat câteva ore mai târziu. Am avut câteva discuţii cu el şi mi-a spus că Franck Kita (n. red. - fiul patronului Waldemar) i-a trimis un mesaj, aşa că l-a sunat.
Au vorbit şi vor să mă vândă. Există o ofertă de la Cardiff. Nantes a negociat să obţină foarte mulţi bani, deci vor cu certitudine să merg acolo. E adevărat, este un contract bun, dar din punct de vedere fotbalistic nu este interesant pentru mine. Ei încearcă prin orice modalitate să mă trimită acolo. Nu sunt speriat să plec, pentru că m-am luptat toată cariera mea şi pot merge să mă lupt. Nu sunt speriat, din contră.
Dar mă gândesc şi la mine şi cred că Meissa sigur mi-ar găsi ceva mai bun până la finalul ferestrei de transferuri. Meissa a refuzat-o pe Cardiff pentru că nu voia să merg acolo. E adevărat că aş fi vrut să găsesc ceva mai interesant atât din punct de vedere contractual, cât şi din punct de vedere fotbalistic, dar uneori nu le poţi avea pe ambele.
Nici nu vreau să vorbesc cu Waldemar Kita, pentru că o să mă enervez. Mă dezgustă de fiecare dată când sunt faţă în faţă cu el. Iar acum vrea să mă vândă, a negociat bine cu Cardiff şi va primi banii pe care îi vrea, nu? Vrea să plec, dar nici măcar nu m-a întrebat eu ce îmi doresc. Îi pasă doar de bani. Aşa stau lucrurile - o mare mizerie! Nu ştiu ce să fac nici eu. Nimeni nu se uită la mine, personal, prin ceea ce trec. Este foarte dificil, pentru că simt că nu mulţi oameni s-ar pune în pielea mea", a spus Emiliano Sala, în discuţia cu ruda sa, potrivit sursei citate.
Cei de la L'Equipe i-au oferit dreptul la replică patronului de la Nantes, care s-a arătat surprins de spusele lui Sala şi a insinuat că ar fi false: "Sunt surprins şi dezamăgit pentru că mă comport cât de bine pot cu oamenii, dar trebuie să accept că unii simt altfel. Din păcate, acest accident stupid a avut loc. Era un băiat foarte bine educat. Dacă nu s-ar fi întâmplat asta, cred că ar fi fost fericit acum. Am un sentiment că acelea nu sunt cuvintele lui.
Acum, nici măcar nu mai vreau banii din transferul lui. Nu vreau să obţin profit de pe urma cuiva care a sfârşit tragic. Nu mă interesează asta. Avocaţii mei se ocupă de asta, iar cei de la Cardiff nu m-au contactat niciodată, nu au vrut. Din moment ce jucătorul a semnat, nu mai sunt responsabil de el, trebuie să fie clar! Când a venit să îşi ia la revedere, Sala era foarte fericit. Cardiff, din punctul meu de vedere, este responsabilă".
Citește pe alephnews.ro: Fermele ecologice sunt rezistente în fața inundațiilor și declinului biodiversității
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Satul strămoșesc al Kamalei Harris urmărește cu mândrie alegerile SUA. Cum o numesc localnicii pe candidată
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 19:14
MAE: Nouă români rămân dispăruţi în urma inundaţiilor din Spania
-
astăzi, 18:53