Prima pagină » Știrile zilei » Instagram va suferi schimbări majore. Anunţul venit de la şeful reţelei sociale

Instagram va suferi schimbări majore. Anunţul venit de la şeful reţelei sociale

Instagram va suferi schimbări majore. Anunţul venit de la şeful reţelei sociale

Renunţarea la indentitatea ce a stat la baza reţelei, care este consideră cel mai important motor de creştere a veniturilor Facebook, riscă să înstrăineze unii dintre cei peste 1 miliard de utilizatori ai Instagramului, relatează Financial Times.

Instagram va prioritiza, de asemenea, mesageria privată, comerţul electronic şi factorii de influenţă, în locul pilonului său original de prieteni care postează fotografii într-un feed, a spus Mosseri într-un videoclip postat online.

El a spus că, în cadrul cercetărilor sale interne, utilizatorii Instagram au spus că motivul „numărul unu” al utilizării aplicaţiei a fost „să se distreze”.

Companiile de social media caută din ce în ce mai mult să se repoziţioneze ca destinaţii de divertisment sau cumpărături, care pot fi mai uşor de monetizat şi mai puţin problematice în ceea ce priveşte moderarea conţinutului decât postările personale.

Între timp, multe dintre aceste fotografii personale au migrat către aplicaţii de mesagerie precum WhatsApp deţinut tot de Facebook, iMessage deţinut de Apple şi Telegram. În acelaşi timp, o nouă generaţie de aplicaţii sociale, precum Discord, Clubhouse, Poparazzi şi BeReal, atrag atenţia.

„Să fim sinceri, există o concurenţă foarte serioasă chiar acum: TikTok este uriaş, YouTube este şi mai mare”, a spus Mosseri, potrivit FT

„Va exista o schimbare” pentru Instagram în următoarele luni, a adăugat el.

Instagram a adăugat deja linkuri mai proeminente către Reels. În curând, intenţionează să introducă mai multe astfel de postări publicitare în fluxul principal, inclusiv din conturi pe care utilizatorii nu le urmează deja, a spus Mosseri.

Timpul petrecut pe toate aplicaţiile Facebook din Marea Britanie a scăzut de la 36 de minute în 2019 la 29 de minute pe zi în 2020, în timp ce ByteDance caree deţine TikTiok a sărit la 20 de minute anul trecut.