Odată cu pandemia, foarte multe afaceri au trebuit să se reinventeze. Cei de la KFC au optat pentru o soluţie care combină livrarea directă către client, cu publicitatea.
O flotă de maşini electrice autonome a apărut pe străzile din Shanghai, în special în zonele aglomerate din vecinătatea staţiilor de metrou. Clientul alege produsele de pe un ecran touchscreen, plăteşte contactless cu cardul sau telefonul după care uşa maşinii se deschide şi îşi ridică comanda.
Maşinile au tehnologie 5G incorporată şi sunt produse de compania chineză Neolix. Sunt aceleaşi maşini ca cele folosite de spitalele din Tailanda pentru livrarea medicamentelor fără contact uman.
Maşinile Neolix au fost folosite printre altele şi pentru patrulare sau dezinfectarea străzilor.
KFC nu sunt singurii care au reinterpretat livrarea la domiciliu în pandemie, McDonalds, Starbucks, Amazon sau DHL folosesc chiar drone pentru livrare în anumite părţi ale lumii.