Printre dificultăţi se numără erori grave precum ecranele albastre, dispariţia cursorului mouse-ului şi, în unele cazuri, umplerea discului cu fişiere pe care utilizatorii nu le pot şterge.
Conform unei postări de pe un forum Microsoft Community, mai mulţi utilizatori au sesizat că dispozitivele nu mai pot accesa internetul, indiferent dacă sunt conectate prin Wi-Fi sau prin cablu.
Problema a fost scoasă în evidenţă de un utilizator care a observat că adresele IP atribuite dispozitivelor începeau cu ‘169…’, un indicator că nu există o conexiune de reţea, în loc de ‘192’, care este standardul. Asta sugerează că PC-urile păreau conectate, dar nu aveau de fapt acces la internet.
Chiar şi după actualizarea şi modificarea software-ului relevant, inclusiv drivere şi setări de reţea, mulţi utilizatori nu au reuşit să rezolve problema.
În prezent, o soluţie temporară recomandată este revenirea la versiunea anterioară de Windows 11 prin dezinstalarea actualizării problematice.