O carte pe zi: „Frumoasele adormite–revitalizarea brandurilor româneşti cu vechime–în mediul online”

Publicat: 17 11. 2022, 08:33
Actualizat: 02 12. 2022, 03:24

Există o serie de branduri româneşti, moştenite din comunism, care încă au impact – Pegas, Gerovital, Guban, Râureni, Braincof şi altele. Cartea prof. Maria-Georgia Lixandru, specialist în comunicare, doctor în filosofie al Universităţii din Bucureşti, propune o analiză a modalităţii prin care brandurile româneşti îşi redefinesc imaginea prin intermediul site-urilor şi a paginilor din social media, inclusiv strategia de revitalizare.

„Această carte, dedicată formelor de comunicare de marketing specifice în social media – precizează prof. Mihai Coman -, ajută cititorul să înţeleagă importanţa pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (şi, implicit, competenţele specialiştilor în comunicarea de marketing) în construirea unui mod de prezentare care să permită orientarea deciziilor de cumpărare (sau măcar a simpatiilor) şi, pe de altă parte, reacţiile publicurilor-ţintă, exprimate prin decizii de cumpărare, comentarii, simple <

Delian Balaban adaugă: „Volumul prezintă conceptul de revitalizare a brandului, de reactivare a ceea ce autoarea numeşte, făcând trimitere la literatura de specialitate, <

Prin urmare, un fel de ghid care ţine cont de tradiţie.

Maria-Georgia Lixandru – Frumoasele adormite – revitalizarea brabdurilor româneşti cu vechime – în mediul online. Editura Tritonic, colecţia Comunicare Media. 204 pag.