Samsung Australia a recunoscut că a indus în eroare cumpărătorii unora dintre telefoanele sale ‘Galaxy’ cu privire la nivelul de rezistenţă la apă, a declarat Comisia australiană pentru concurenţă şi consumatori (ACCC). Autoritatea de reglementare a dat în judecată pentru prima dată compania în iulie 2019.
Autoritatea de reglementare a declarat că, între martie 2016 şi octombrie 2018, compania a difuzat reclame în magazine şi în reţelele de socializare care susţineau că telefoanele puteau fi folosite în piscine sau în apa mării.
Cu toate acestea, ACCC a primit sute de plângeri de la utilizatori care spuneau că smartphone-urile nu funcţionau corespunzător sau chiar au încetat să mai funcţioneze complet după ce au fost expuse la apă.
Afirmaţiile „au promovat un important argument de vânzare pentru aceste telefoane Galaxy. Este posibil ca mulţi consumatori care au cumpărat un telefon Galaxy să fi fost expuşi la reclamele înşelătoare înainte de a lua decizia de a cumpăra un nou telefon”, a declarat preşedintele ACCC, Gina Cass-Gottlieb.
Samsung nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii din partea Reuters.