Primăria Timişoara are call center pentru timişorenii care vor să se înscrie la vaccinare
Primăria Timişoara a înfiinţat un call center pentru înscrierea şi programarea în platforma naţională de vaccinare împotriva Covid-19. Acesta se adresează locuitorilor oraşului Timişoara care sunt ajutaţi de angajaţii Direcţiei de Asistenţă Socială să se programeze pentru vaccinare.
Prin intermediul telefonului, operatorii întocmesc fişa de înscriere şi apoi o depun pe platformă. Ulterior, Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara anunţă persoana despre data, ora şi centrul de vaccinare la care a fost programată.
„De luni până duminică, inclusiv, în intervalul orar 8-19 timişorenii pot apela acest număr de telefon dacă doresc să se programeze în vederea vaccinării. Apelul va fi preluat de către un angajat al Direcţiei de Asistenţă Socială, care va întocmi în acest sens o fişă de înregistrare, îl va înscrie pe platforma naţională şi îl va programa la un centru de vaccinare, respectiv o echipă mobilă (dacă situaţia medicală impune acest lucru), atunci când platforma va permite programarea, în funcţie de numărul disponibil de vaccinuri existent în Timişoara”, au anunţat reprezentanţii Primăriei Timişoara.
Primarul Timişoarei Dominic Fritz s-a declarat nemulţumit de modul în care este organizată campania naţională de vaccinare. El a spus că cele 7 fluxuri de vaccinare care vor fi alocate Timişului din 8 februarie sunt prea puţine, la fel ca şi dozele de vaccin trimise în judeţ.