20th Century Fox, cel mai cunoscut brand şi nume din industria de entertainment nu mai există în mod oficial, relatează
CNN.
Disney a anunţat în cursul zilei de luni că „20th Century Fox” va trece printr-un proces de rebrading şi se va transforma în „20th Television”.
Noul logo şi grafica vor apărea oficial în toamna anului curent, odată cu difuzarea noilor seriale de televiziune.
Serialele de televiziune care au fost lansate înainte ca Disney să cumpere majoritatea acţiunilor Fox, anul trecut, vor păstra brandingul vechi.
Motivul pentru care Disney schimbă numele studiourilor de producţie
Este clar că Disney vrea să scoată „Fox” din numele consacrat pentru ca acesta să nu se confunde cu produsele Fox Corporation rămase în grila companiei: Fox Entertainment, Fox Sports şi Fox News.
De asemenea, Disney va rebrand-ui şi ABC Signature Studios şi ABC Studios în ABC Signature. Mai mult, Fox 21 Television Studios se va transforma în Touchstone Television.
„Numele şi logo-urile noi marchează o nouă zi pentru ABC Signature, 20th Television şi Touchstone Television, onorându-le istoria şi trecutul, dar şi puterea creativă a companiei Walt Disney”, a mărturisit Craig Hunegs, preşedintele Disney.