„Aşteptăm cu nerăbdare ca Digit să mărească forţele de muncă, să-şi asume sarcinile „plictisitoare, murdare şi periculoase” şi să le permită oamenilor să se concentreze pe o muncă mai creativă şi mai complexă”, a spus CEO -ul Damion Shelton. „Ne place să credem că Digit le permite oamenilor să fie mai umani.”
Agility a dezvăluit Digit în 2019 cu ideea că robotul biped ar îndeplini o serie de sarcini, livrând pachete, mutând tocurile prin depozite şi chiar având grijă de bătrâni în casele lor.
De atunci, Digit s-a interesat în piaţa muncii – Ford a cumpărat o pereche de roboţi pentru a-i testa ca soluţie de livrare pe ultimul kilometru – dar nu a revoluţionat-o exact aşa cum şi-a imaginat Agility.
Agility a dezvăluit acum o a patra versiune a Digit despre care Shelton spune că include actualizări care ar trebui să o facă şi mai benefică pentru angajatori.
„Am observat un interes enorm pentru Digit din partea companiilor multinaţionale de logistică şi am lucrat îndeaproape cu acestea pentru a înţelege cum doresc să folosească Digit pentru a îmbunătăţi operaţiunile din depozit şi lanţul de aprovizionare”, a spus Shelton. „Am proiectat următoarea generaţie de Digit ţinând cont de acele cazuri de utilizare ale clienţilor.”
Cea mai evidentă diferenţă între noul robot Digit şi predecesorii săi este adăugarea unui cap cu ochi animaţi – scopul acestei actualizări este de a facilita munca oamenilor alături de robotul umanoid.
„Ochii sunt cu adevărat utilI pentru a indica ce urmează să facă robotul şi care este focalizarea acestuia, aşa că le permite oamenilor să nu fie surprinşi de comportamentul robotului”, a declarat cofondatorul Jonathan Hurst pentru TechCrunch. „Este o indicaţie intuitivă a ceea ce robotul urmează să facă.”
Cea mai nouă versiune a robotului umanoid a căpătat şi mâini optimizate pentru a transporta containerele de plastic utilizate în mod obişnuit în depozite, scrie freethink.