Dacă îţi face şi ţie cu ochiul o carieră de antreprenor, să ştii că poţi urma cursurile unei facultăţi specializate. Uite şi exemplul lui Sabin Petrea, student la The Entrepreneurship Academy. Din pasiunea pentru streetwear, el a ajuns să-şi construiască propriul brand de hanorace. Facultatea l-a ajutat şi i-a schimbat perspectiva despre cum ar trebui să funcţioneze un astfel de brand.
Un an de studiu la o astfel de facultate te costă 9.000 de euro. Luiza Amzolin se ocupă de marketing şi admiteri şi îţi spune că poţi aplica încă din clasa a XI-a. Cu ce se diferenţiază de o facultate de stat? Ei bine, pui în practică tot ce înveţi, faci dezvoltare personală şi mergi în călătorii de învăţare, în ţări precum Olanda, Africa de Sud sau chiar America.
Sabin Petrea, student The Entrepreneurship Academy: Nu mi-a plăcut nimic altceva. Nu m-a atras nimic altceva. De undeva, din clasa a X-a, am început să am pasiunea asta pentru haine şi streetwear şi să creez chestiile care îmi plac mie şi să fac exact aşa cum vreau eu. De la chestia asta am început să mă gândesc ce aş putea să fac mai departe ca să am şi un viitor. La majoratul meu, fotograful mi-a zis de facultatea asta şi apoi am început să mă interesez de ea. Nu avem profesori, avem experţi pe materia pe care o predau. Există foarte mult networking care se face în facultate, toată lumea din facultate ajută pe toată lumea din facultate. Facem foarte multă dezvoltare personală, opt ore pe săptămână, la team session-uri.
Luiza Amzolin, Marketing and Admissions The Entrepreneurship Academy: Plecăm de la premisa că tinerii antreprenori ar trebui să ştie că antreprenoriatul e ceva ce poate fi învăţat încă de la vârste foarte mici. E un dans continuu între teorie şi practică. Mai e foarte important pentru ei faptul că fac nişte business-uri reale şi ei îşi pun mintea la contribuţie, la 17, 18, 19 ani cât au ei în primul an de facultate. Ei pleacă în călătorii de învăţare în jurul lumii, vreo şase săptămâni în fiecare an. Scopul lor este să se ducă în alte culturi şi să vadă cum se face business în alte ţări şi apoi să se întoarcă acasă cu idei, cu forţe proaspete şi să treacă la treabă.