Publicaţia The New York Times a achiziţionat un joc video foarte popular
Achiziţia va ajuta New York Times să îşi extindă conţinutul digital, în timp ce încearcă să atingă obiectivul de a avea 10 milioane de abonaţi până în 2025.
Jocul online, care are loc o dată pe zi, oferă jucătorului şase şanse de a descoperi cuvântul secret din cinci litere al zilei, folosind cel mai mic număr de încercări.
Wordle – care a fost lansat iniţial în octombrie de fostul inginer de software al Reddit Josh Wardle – va continua să fie gratuit şi nu va exista nicio modificare în ceea ce priveşte jocul, a precizat NYT.
„Wordle va juca acum un rol în această experienţă zilnică, oferind milioanelor de oameni din întreaga lume un alt motiv să apeleze la The Times pentru a-şi satisface nevoile zilnice de ştiri şi de viaţă”, a precizat publicaţia.
Jocurile şi puzzle-urile reprezintă o parte esenţială a strategiei NYT de a-şi menţine publicul implicat în aplicaţiile şi site-urile sale, pe măsură ce tot mai mulţi cititori folosesc telefoanele mobile şi tabletele pentru doza zilnică de ştiri şi divertisment.
Compania a adăugat 135.000 de membri în trimestrul al treilea pentru site-ul său de jocuri, gătit şi recenzii de produse Wirecutter.