„Pentru cea de-a treia picătură de Coca-Cola Creations, am căutat să adăugăm un remix neaşteptat de arome la un gust grozav de Coca-Cola„, a declarat Oana Vlad, director senior de strategie globală în cadrul companiei.
„Am creat un amestec vibey al aromelor mele preferate în acest mix complet nou”, a spus Marshmello într-o declaraţie. „Cred că are un gust uimitor şi sper că şi fanilor le place”.
Noua aromă, care vine şi într-o variantă fără zahăr, va putea fi achiziţionată începând cu 11 iulie în Statele Unite, pentru o perioadă limitată de timp. Va fi oferită şi în alte ţări mai târziu, în această vară, potrivit
CNN.
Este vital pentru Coca-Cola să îi entuziasmeze pe tinerii consumatori cu privire la produsul său de bază. Coca-Cola Creations, care lansează experienţe digitale împreună cu aromele în ediţie limitată, este concepută pentru a ajuta la acest lucru.
Până în prezent, aromele au fost abstracte
Starlight a fost „inspirat de spaţiu”, a declarat compania în februarie, descriind-o ca având „note care amintesc de privitul stelelor în jurul unui foc de tabără, precum şi o senzaţie de răcorire care evocă senzaţia unei călătorii reci în spaţiu”.
Byte, cea de-a doua aromă, „face tangibil gustul intangibil al pixelului”, a spus Vlad când a fost lansată în aprilie.
În comparaţie cu spaţiul şi pixelii, căpşuna şi pepenele verde sunt perfect banale. Iar ideea de a încheia parteneriate cu artiştii pentru produse cu aromele lor preferate nu este nouă, cel puţin în lumea fast-food.
McDonald’s a avut succes cu mesele celebrităţilor, versiuni ale comenzilor preferate ale artiştilor care sunt disponibile pentru o perioadă limitată de timp. Lanţul de burgeri a făcut echipă cu Travis Scott, BTS şi Saweetie, printre alţii. Burger King a urmat cu propriile sale oferte cu celebrităţi.
Pentru Coca-Cola, aceasta este prima dată când o băutură a fost creată împreună cu un artist, a precizat compania.
Noua aromă primeşte tratamentul digital complet Coca-Cola Creations.
Pe 9 iulie, înainte de lansare, va apărea pe canalul Twitch al lui Marshmello. Iar începând cu 25 iulie, cei care au pus mâna pe o cutie vor putea scana un cod QR de pe ambalaj pentru a ajunge pe site-ul Coca-Cola Creation. Acolo, „tehnologia AI va transforma emoţiile lor în timp ce ascultă cea mai recentă piesă a lui Marshmello într-o piesă personalizată de artă digitală”, potrivit companiei.
Pentru Starlight, a existat un concert holografic susţinut de Ava Max. Iar Byte a fost prezentat consumatorilor în Fortnite, un indiciu al importanţei gamerilor pentru companiile de alimente şi băuturi.