Sud-coreenii au venit cu o idee îndrăzneaţă de a-ţi petrece timpul în aer liber. Cinematograful "drive-in", nou trend

Aflată în plină epidemie de coronaviurs, Coreea de Sud a dezvoltat un mijloc de relaxare cât mai sigur şi eficient pentru oamenii care vor să-şi petreacă timpul liber.

Urmărește
388 afișări
Imaginea articolului Sud-coreenii au venit cu o idee îndrăzneaţă de a-ţi petrece timpul în aer liber. Cinematograful "drive-in", nou trend

Sud-coreeni au venit cu o idee îndrăzneaţă de a-ţi petrece timpul în aer liber. Cinematograful "drive-in", nou trend

 

Aflată în plină epidemie de coronaviurs, Coreea de Sud a dezvoltat un mijloc de relaxare cât mai sigur şi eficient pentru oamenii care vor să-şi petreacă timpul liber.
 
Este vorba despre cinematograful drive-in, mai exact cinematograful în aer liber care a fost implementat de sud-coreeni pentru cei care doresc să vadă noi pelicule, fără a-şi asuma riscuri de îmbolnăvire cu COVID-19. Astfel, cei dornici şi pasionaţi de filme pot urmări acolo filme, instalaţi în maşinile lor, parcate în faţa unui ecran uriaş în aer liber. Deja au fost create primele spaţii de cinematografe drive-in în apropiere de oraşul Seul, având un succes foarte mare.
 
"Am observat o creştere de la 10 la 20% a vânzărilor, iar locurile pentru week-end sunt epuizate. Am avut cu adevărat mai multe apeluri şi solicitări de informaţii pe Internet de la izbucnirea epidemiei de coronavirus, a declarat proprietarul parcului special amenajat pentru urmărirea filmelor, Park Dong-ju.
 
În prezent, în Coreea de Sud sunt 8.961 de cazuri şi 111 de decese.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici