Unul din 3 români consideră dezvoltarea personală o prioritate

Bugetul mediu anual pentru dezvoltare personală este de 1.372 lei, iar trei din patru români preferă să îşi dezvolte competenţele în IT, finance, legal, business tech şi marketing.

Urmărește
104 afișări
Imaginea articolului Unul din 3 români consideră dezvoltarea personală o prioritate

Unul din 3 români consideră dezvoltarea personală o prioritate

Compania Marco Polo CEE a realizat un studiu intitulat „Evoluţia soluţiilor de dezvoltare profesională în România” care examinează evoluţia soluţiilor de dezvoltare personal-profesională în mediul corporate românesc.

Rezultatele studiulului subliniază o tendinţă clară în rândul angajaţilor români. Astfel, unul din 3 români consideră dezvoltarea personală o prioritate, alocând zilnic timp pentru învăţare. Bugetul mediu anual pentru dezvoltare personală este de 1.372 lei.

Peste 71% dintre respondenţi preferă să îşi dezvolte competenţele în domenii precum IT, finance, legal, business tech şi marketing, iar 64% consideră importantă dezvoltarea în zona artei şi hobby-urilor.

În medie, fiecare român are 4.5 teme de interes pentru dezvoltare.

Românii au anumite metode de învăţare preferate. Între ele se numără participarea la evenimente de formare, utilizată de 41% dintre angajaţi şi 56% dintre manageri. Activităţile care îi scot din zona de confort sunt preferate de 23% dintre angajaţi şi 21% dintre manageri.

Comparativ cu accesul la soluţiile de dezvoltare profesională de la primul loc de muncă, unde doar 6 din 10 angajaţi aveau acces, la locul de muncă actual, 8 din 10 angajaţi beneficiază de soluţii de dezvoltare profesională.

Beneficiarii câştigători ai acestor soluţii sunt din generaţia Millenials (80% au acces) şi managerii (85%), în special cei din companii cu peste 1.000 de angajaţi. De asemenea, companiile se adaptează la nevoile moderne de învăţare, oferind un mix echilibrat între experienţa practică şi tehnologie.

Tendinţe emergente în învăţare:

Webinarii: accesul la soluţii bazate pe webinarii a crescut de la 9% la 28%, reflectând cererea pentru conţinut expert livrat în timp real.
Blended learning: Interesul pentru soluţiile de blended learning s-a dublat, de la 13% la 22%.
Social learning: Oportunităţile de social learning au crescut de la 9% la 17%, iar accesul la platforme de online learning a crescut de la 6% la 16%.

Au intervenit schimbări profunde în paradigma învăţării. Astfel, cei care au avut primul loc de muncă după 2014 au experimentat o creştere semnificativă în utilizarea soluţiilor de tip blended learning, cu o creştere de 67% în utilizarea microlearning-ului şi 150% în utilizarea platformelor online. Aceştia au fost martorii unei schimbări profunde în paradigma învăţării, cu o scădere a metodelor tradiţionale de formare, cum ar fi trainingurile în clasă (14%).

„Suntem martorii unor transformări fără precedent în modul în care angajaţii îşi prioritizează dezvoltarea profesională. Rezultatele acestui survey confirmă angajamentul nostru de a oferi soluţii inovatoare şi adaptate nevoilor actuale ale pieţei. Acum apar modificări structurale în societate, unde motivaţia şi nivelul de implicare al oamenilor devine strâns legat de sentimentul de apartenenţă la un scop mai mare, dincolo de profit şi eficienţă”, a spus Raymond Marin, Managing Partner al Marco Polo CEE.

Rezultatul este faptul că organizaţiile gândesc noi modele de upskilling si re-skilling pentru angajaţi în timp real, iar structurile de Human Capital dezvoltă şi implementează structuri şi metode de învăţare care cresc adaptabilitatea şi agilitatea forţei de muncă, pentru a face faţă unor modele de business în schimbare continuă.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici