Compania este cea mai vândută marcă de vehicule de pasageri în China de zeci de ani, dar acum pierde teren în ţară în faţa omologilor locali. În 2022, compania a raportat o pierdere din vânzări de 3,6%.
Directorul executiv al Volkswagen Passenger Cars, Thomas Schafer, în timp ce a vorbit la Salonul auto de la Shanghai, a declarat: „Ca Volkswagen, rămânem ferm angajaţi faţă de China. Principiul nostru călăuzitor este dezvoltarea în China, pentru China, la viteză maximă.”
Dezvăluind modelul de vârf ID.7 EV, Schafer a adăugat că Volkswagen intenţionează să introducă încă 10 modele de maşini electrice până în 2026.
Thomas Schafer a adăugat: „Compania investeşte foarte mult cu partenerii săi chinezi în joint venture, în proiectare, producţie, precum şi cercetare şi dezvoltare, la care se adaugă până la 2.000 de dezvoltatori în centrul său de cercetare şi dezvoltare din provincia Anhui”.