- Home
- Tehnologie
- BUCUREŞTI, (22.12.2020, 08:37)
Apple vrea să înceapă să producă automobile până în 2024
- Apple Inc adoptă tehnologia automobilelor autonome şi vizează anul 2024 spentru producerea unui vehicul de pasageri care ar putea include propria sa tehnologie pentru baterie, au declarat pentru Reuters surse familiarizate cu problema.
- Un element central al strategiei Apple este un nou design al bateriilor, care ar putea reduce „radical” costul acestora şi ar putea creşte autonomia vehiculului, potrivit unei terţe persoane care a văzut designul bateriei Apple.
Urmărește
1063 afișări
Eforturile companiei în zona auto, cunoscute sub numele de Project Titan, au început în 2014, cu proiectul unui vehicul de la zero. La un moment dat, Apple şi-a reevaluat obiectivele şi a decis să se concentreze pe software. Doug Field, un veteran Apple care lucrase la Tesla Inc, s-a întors să supravegheze proiectul în 2018 şi a concediat 190 de persoane din echipă în 2019.
De atunci, Apple a progresat suficient încât să urmărească acum să construiască un vehicul pentru consumatori, au spus două surse anonime. Obiectivul Apple de a construi un vehicul contrastează cu rivali precum Waymo, de la Alphabet Inc, care a construit robo-taxiuri.
Un element central al strategiei Apple este un nou design al bateriilor, care ar putea reduce „radical” costul acestora şi ar putea creşte autonomia vehiculului, potrivit unei terţe persoane care a văzut designul bateriei Apple.
ULTIMELE ȘTIRI
-
TU l-ai vota pe Donald Trump, dacă ar candida la Președinția României? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Avertismentul lansat de premierul polonez Tusk: UE trebuie să se înarmeze pentru a „supravieţui” unei lumi incerte
-
Intrarea în Schengen şi deschiderea autostrăzilor de la Craiova la Paşcani încing piaţa de logistică
-
Consiliul UE adoptă recomandări pentru ţările în procedură de deficit excesiv, între care România
Apple a refuzat să comenteze planurile sale sau produsele viitoare.
Realizarea unui vehicul reprezintă o provocare pentru lanţul de aprovizionare chiar şi pentru Apple, o companie care produce sute de milioane de produse electronice în fiecare an cu piese din întreaga lume, dar nu a făcut niciodată o maşină. Tesla a avut nevoie de 17 ani înainte ca de a obţine profituri din producţia de automobile.
„Dacă există o companie pe planetă care are resursele pentru a face acest lucru, probabil că este Apple. Dar, în acelaşi timp, nu este un telefon mobil", a spus o persoană care a lucrat la Project Titan.
Rămâne neclar cine ar asambla o maşină marca Apple, dar sursele au spus că se aşteaptă ca compania să se bazeze pe un parteneriat de producţie pentru a construi vehiculele. Şi există încă şanse ca Apple să decidă să îşi restrângă eforturile la un sistem de conducere autonom care ar fi integrat cu o maşină fabricată de un producător de automobile tradiţional, a adăugat o sursă.
Două persoane au avertizat că întârzierile legate de pandemie ar putea împinge începutul producţiei până în 2025 sau după.
Unii investitori Apple au reacţionat cu precauţie la raportul Reuters privind planurile companiei. Trip Miller, managing partener la Gullane Capital Partners, a declarat că ar putea fi greu pentru Apple să producă volume mari de maşini.
„Mi s-ar părea că, dacă Apple dezvoltă un sistem de operare avansat sau o nouă tehnologie pentru baterie, acestea ar fi cel mai bine utilizate într-un parteneriat cu un producător existent, sub licenţă”, a spus Miller.
Citește pe alephnews.ro: Micile detalii fac diferența. Ce să NU faci la un interviu de angajare
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Surpriză la început de an: FMI a schimbat şeful pentru România şi descinde la Bucureşti la începutul lunii februarie să se întâlnească cu Guvernul şi BNR pentru a ”analiza evoluţiile economice şi financiare recente”
Undă verde pentru afacerea secolului: Donald Trump nu are nimic împotriva achiziţiei Tik Tok de către armata sa de miliardari. Cine sunt cei doi titani ai lumii financiare care vor fi vârful de lance al tranzacţiei
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Jurata de la show-ul de talente, fotografiată de paparazzi la întâlnirea cu celebrul milionar mai tânăr cu 12 ani decât ea
PROSPORT.RO
Victor Ponta rupe tăcerea după ce s-a aflat că a divorțat de Daciana Sârbu: „Au avut prea mult de suferit toți din cauza…”
CANCAN.RO
Orașul din România în care ești AMENDAT cu 2.500 lei dacă nu ai numărul apartamentului pe ușă
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 15:50
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1064. Zelensky: Ucraina se va alătura NATO dacă Trump doreşte / Trump afirmă că SUA „probabil” vor sancţiona Rusia dacă Moscova refuză negocierile de pace / Secretarul de Stat al SUA: Vrem să punem capăt războiului din Ucraina, astfel încât acesta să nu reînceapă peste 3-4 ani
-
astăzi, 15:44
Cseke Attila, despre demiterea lui Klaus Iohannis: În 35 de ani încă nu am demis niciun preşedinte