- Home
- Tehnologie
- BUCUREŞTI, (22.12.2020, 08:37)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Apple vrea să înceapă să producă automobile până în 2024
- Apple Inc adoptă tehnologia automobilelor autonome şi vizează anul 2024 spentru producerea unui vehicul de pasageri care ar putea include propria sa tehnologie pentru baterie, au declarat pentru Reuters surse familiarizate cu problema.
- Un element central al strategiei Apple este un nou design al bateriilor, care ar putea reduce „radical” costul acestora şi ar putea creşte autonomia vehiculului, potrivit unei terţe persoane care a văzut designul bateriei Apple.
Urmărește
1061 afișări
Eforturile companiei în zona auto, cunoscute sub numele de Project Titan, au început în 2014, cu proiectul unui vehicul de la zero. La un moment dat, Apple şi-a reevaluat obiectivele şi a decis să se concentreze pe software. Doug Field, un veteran Apple care lucrase la Tesla Inc, s-a întors să supravegheze proiectul în 2018 şi a concediat 190 de persoane din echipă în 2019.
De atunci, Apple a progresat suficient încât să urmărească acum să construiască un vehicul pentru consumatori, au spus două surse anonime. Obiectivul Apple de a construi un vehicul contrastează cu rivali precum Waymo, de la Alphabet Inc, care a construit robo-taxiuri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iohannis va fi anchetat, la inițiativa PSD, pentru cheltuielile de lux pe bani publici. Este primul președinte care, în numele „securității naționale”, a secretizat aceste cheltuieli
-
Camera Deputaţilor a adoptat proiectul de lege care permite României achiziţionarea a 32 de avioane multirol F-35
-
Secretarul general al NATO îi transmite lui Donald Trump că războiul din Ucraina reprezintă o ameninţare la adresa SUA
-
Încă o dronă a căzut azi în Republica Moldova
Un element central al strategiei Apple este un nou design al bateriilor, care ar putea reduce „radical” costul acestora şi ar putea creşte autonomia vehiculului, potrivit unei terţe persoane care a văzut designul bateriei Apple.
Apple a refuzat să comenteze planurile sale sau produsele viitoare.
Realizarea unui vehicul reprezintă o provocare pentru lanţul de aprovizionare chiar şi pentru Apple, o companie care produce sute de milioane de produse electronice în fiecare an cu piese din întreaga lume, dar nu a făcut niciodată o maşină. Tesla a avut nevoie de 17 ani înainte ca de a obţine profituri din producţia de automobile.
„Dacă există o companie pe planetă care are resursele pentru a face acest lucru, probabil că este Apple. Dar, în acelaşi timp, nu este un telefon mobil", a spus o persoană care a lucrat la Project Titan.
Rămâne neclar cine ar asambla o maşină marca Apple, dar sursele au spus că se aşteaptă ca compania să se bazeze pe un parteneriat de producţie pentru a construi vehiculele. Şi există încă şanse ca Apple să decidă să îşi restrângă eforturile la un sistem de conducere autonom care ar fi integrat cu o maşină fabricată de un producător de automobile tradiţional, a adăugat o sursă.
Două persoane au avertizat că întârzierile legate de pandemie ar putea împinge începutul producţiei până în 2025 sau după.
Unii investitori Apple au reacţionat cu precauţie la raportul Reuters privind planurile companiei. Trip Miller, managing partener la Gullane Capital Partners, a declarat că ar putea fi greu pentru Apple să producă volume mari de maşini.
„Mi s-ar părea că, dacă Apple dezvoltă un sistem de operare avansat sau o nouă tehnologie pentru baterie, acestea ar fi cel mai bine utilizate într-un parteneriat cu un producător existent, sub licenţă”, a spus Miller.
Citește pe alephnews.ro: Fortune: Elon Musk e cel mai puternic om din business în 2024
Citește pe www.zf.ro: Un român, un polonez şi un neamţ îşi fac un credit la bancă. Cât va plăti fiecare după 30 de ani. Diferenţele sunt halucinante
Citește pe www.zf.ro: Cum a ajuns Adin Ross, un streamer controversat de 24 de ani, să fie menţionat de Trump ca unul dintre motivele victoriei. Adin Ross, prieten cu Andrew Tate, a dus la arestarea acestuia în România. El a vrut să îl viziteze în închsioare, dar i-a fost interzis accesul de autorităţile române
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Doi antreprenori români au adus un nou tip de casă în România, model pentru a cărui construcţie sunt necesare doar 30 de zile, iar montajul se realizează într-o singură zi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreeea Bălan, apariție spectaculoasă la Protevelion 2025. Rochia a lăsat la vedere mult
PROSPORT.RO
Cine este și cu ce se ocupă văduva lui Silviu Prigoană. Ce afacere deține Mihaela, de fapt
CANCAN.RO
RĂSTURNARE DE SITUAȚIE privind moartea lui Silviu PRIGOANĂ! MĂRTURIA medicului care l-a RESUSCITAT infirmă zvonurile
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe