Bluesky testează o funcţie de subiecte în tendinţe

Bluesky testează o funcţie de subiecte în tendinţe, vizibilă pe desktop şi mobil, ceea ce le oferă utilizatorilor control asupra conţinutului afişat, scrie TechCrunch.

Urmărește
58 afișări
Imaginea articolului Bluesky testează o funcţie de subiecte în tendinţe

Bluesky testează o funcţie de subiecte în tendinţe

Reţeaua de socializare Bluesky a anunţat, de Crăciun, că testează o funcţie de afişare a subiectelor în tendinţe. Funcţia este disponibilă pe aplicaţiile desktop şi mobile pentru utilizatorii din întreaga lume.

Pe versiunea desktop, subiectele în tendinţe apar în bara laterală din dreapta, iar pe aplicaţiile mobile pot fi accesate prin apăsarea butonului de căutare. În prezent, funcţia este disponibilă doar în limba engleză.

Utilizatorii care nu vor să vadă această opţiune o pot dezactiva accesând Setări > Conţinut şi Media şi debifând opţiunea „Enable trending topics”.

Bluesky a precizat că funcţia respectă preferinţele utilizatorilor privind conţinutul filtrat. Astfel, orice cuvinte sau expresii adăugate pe lista de mute nu vor fi afişate în secţiunea de subiecte în tendinţe.

Reţeaua, care a depăşit recent 25 de milioane de utilizatori, a mai spus că această versiune reprezintă doar un prim pas şi că intenţionează să îmbunătăţească funcţia în baza feedbackului primit.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici